“Saya Berjanji Akan Jaga Keluarga Safawi”- Syifa Melvin

KUALA LUMPUR – Pelakon dan usahawan kosmetik, Syifa Melvin membuktikan rasa cintanya apabila berjanji akan menjaga keluarga Safawi Rasid selepas pemain bola sepak itu berlepas ke Portugal malam kelmarin.

Janji itu ditulis Syifa atau nama sebe­nar­nya, Nur Syi­fa Athirah Ami­rol Mel­vin, 26, da­lam satu ciapan di aka­un Twitternya semalam.

“Jangan ri­­sau, saya akan menja­ga keluarga awak se­perti yang sudah dijanjikan.

“Semoga ber­jaya walau di mana awak berada. Harap awak tahu yang saya sentiasa mendoakan kejayaan awak,” tulisnya.

Ujar pemilik bersama jenama kosmetik Kekasih itu, dia berharap pemain berusia 23 tahun tersebut akan terus berusaha untuk lebih berjaya pada masa depan.

“Saya sentiasa mahu melihat awak berada pada tahap yang lebih tinggi pada masa akan datang.

“Kekal fokus dan semoga Allah S.W.T melindungi awak,” kata Syifa.

Dalam pada itu, Syifa dilihat turut berada di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), Sepang pada malam kelmarin bagi mengiringi ayam tambatan Harimau Selatan tersebut.

Syifa (empat dari kanan) bergambar dengan Safawi (lima dari kanan) sebelum pemain bola sepak itu berlepas ke Portugal di KLIA, Sepang malam kelmarin.

Safawi akan berlepas ke Portugal untuk menyertai kelab utama Liga Premier, Portimo­nense SC secara pinjaman selama semusim.

Terdahulu, pada Mac lalu, Syifa pernah dik3cam netizen dan dilabel sebagai kaki k1kis selepas menerima beberapa ha­diah mewah seperti telefon bimbit berjenama Iphone Pro Max dan beg tangan berjenama Louis Vuitton daripada Safawi.

Adik Sya­tilla Melvin itu pernah dikatakan menjadi punca p­restasi Safawi me­rudum selepas mengajak pemain Johor Daru Ta’zim berkahwin tahun ini.-K! ONLINE

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: Kosmo

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Saya Berjanji Akan Jaga Keluarga Safawi”- Syifa Melvin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*