” Saya G1la Dengan…” – Syamsul Yusof Dedah Punca Kemelvt Rumah Tangga Dengan Puteri Sarah

0BSES terhadap kerja mungkin menjadi salah-satu punca kepada kemelvt rumah tangga pengarah dan pelakon popular, Syamsul Yusof dengan isterinya yang juga pelakon, Puteri Sarah Liyana.

Syamsul ketika ditemui mengakui dia 0bses terhadap kerja dan Sarah adalah isteri yang baik.

“Saya g1la dengan kerja. Saya sendiri pun tak tahu apa masalah saya sebab saya akan sentiasa mencari kerja. Setiap benda datang dengan harga yang perlu dibayar. Tuhan beri kejayaan untuk filem dan karya muzik saya, tapi ada benda yang saya perlu perbaiki.

“Kami masih dalam proses memperbaiki hubungan rumah tangga kami. Doakan yang terbaik,” katanya.

Ditanya mengenai ti1ndakan Sarah yang dilihat hadir ke Pejabat Agama Islam Daerah Gombak pada pertengahan bulan lalu, Syamsul tidak menafi1kan dan kedua-dua mereka sedang mencari jalan terbaik.

“Semua tahu Sarah ada ke sana (pejabat agama). Mungkin kalau sudah tak ada jalan lain, kami bersedia untuk mendapat khidmat nasihat serta kaunseling untuk memperbaik1i rumah tangga kami.

“Saya nak tenang-tenang, tapi macam-macam benda berlaku dan terbaru, isu fi1tnah oleh YouTuber dan ugvtan pula,” katanya.

Harian Metro sebelum ini melaporkan mengenai kehadiran Sarah di pejabat agama ditemani wanita yang did4kwa sebagai ibu mentuanya.

Berdasarkan pemerhatian Hari1an Metro, Sarah sudah tidak mengikuti Syamsul di Instagram. Begitu juga di Instagram Syamsul yang mana kali terakhir dia memuat naik gambar bersama isteri dan anak-anak pada Mei lalu, manakala bersama Sarah pula kali terakhir pada November tahun lalu.

Puteri Sarah dan Syamsul berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 3, dan Sumayyah, 1.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

If u could read my mind u would be in tears. Anyway thanks atas doa semua.

A post shared by Syamsul Yusof (@syamsulyusoffilm) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2015. Rindu sangat 🕋

A post shared by Puteri Sarah Liyana Megat (@puterisarahliyana) on

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: HM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "” Saya G1la Dengan…” – Syamsul Yusof Dedah Punca Kemelvt Rumah Tangga Dengan Puteri Sarah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*