“Jangan main-main dengan doa orang terani4ya” – Alif Satar

Semalam satu menerusi perkongsian di Instagram, Alif Satar meluahkan rasa kec3wa apabila komponen brek motosikal berkuasa tingginya dicvri di parkir kondominium tempat tinggalnya.

Turut memuat naik dua keping foto di bahagian brek pada motosikal miliknya model BMW S1000RR yang dicvri, Alif sempat mendoakan agar pencvri berkenaan segera bertavbat.

“Salam Jumaat! Nak pesan, cvri barang orang berdos4. Jangan main-main dengan doa orang terani1aya. Parkir dekat kondominium sendiri, motor ada tapi brek tak ada. (Pencvri) pot0ng ‘brake harness’ dan ‘brake calipers’.

“Kalau sesiapa kenal ada orang buat kerja macam ini, nasihatkan dia dan suruh dia bertavbat dan minta maaf dengan orang yang dia ani1aya,” katanya.

Bagaimanapun, Alif berkata dia reda di atas apa yang berlaku dan beranggapan mungkin ada sesuatu yang lebih baik untuknya selepas ini.

“Allah nak gantikan dengan lebih baik, insyallah, doakan!,” katanya

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Salam jumaat!☺️ Nak pesan.. curi barang orang berdosa.. dan jangan main-main dengan doa orang yang teraniaya.. Kalau sesiapa kenal ada orang buat kerja macam ni, nasihatkan dia dan suruh dia bertaubat dan minta maaf dengan orang yang dia aniaya☺️ p/s Kasi on Al-Kahfi!!!!👍🏽💪🏽

A post shared by Alif Satar®️ (@alifsatar) on

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: ROTIKAYA

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Jangan main-main dengan doa orang terani4ya” – Alif Satar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*