“Sebab I Mahal, I Jual Dir…” Kata2 Fara Mendoza Buat Netizen Berteka Teki

Selagi belum didedahkan senarai nama selebriti dan Instafamous yang terlibat dengan k3s pelacvran kelas atasan, selagi itu netizen masih lagi cuba untuk berteka-teki.

Harini ini satu berita mengejuutkan telah didedahkan oleh netizen apabila potongan video pendek live Facebook yang dilakukan oleh Fara Mendoza dimuat naik semula di Twitter

Sebelum ini, nama Fara Mendoza turut pernah terpalit dengan isv pelacvran tersebut tetapi telah dis4ngkal oleh tuan empunya badan bahawa dia langsung tidak terlibat langsung dalam keg1atan k0tor itu.

Video pendek itu menujukkan Fara sedang mempert4hankan dirinya apabila dikatakan masih lagi belum mendirikan rumah tangga kerana tidak laku.

Ada yang cakap aku ni h1na tak kahwin, tak ada orang nak. Excuse me, hello Malaysia! Muka aku yang cantik macam ni, tak ada orang nak kau cakap?

Namun semasa sedang lantang bersuara, Fara secara tidak sengaja tersal4h cakap.

Mungkin terlampau ber4ng, sehingga membuatkan pelakon berusia 30 tahun itu tersal4h cakap dan membuatkan netizen terperanjat.

Sebab I mahal, I jual dir… I jual mahal! Tak macam kau, jual murah.

Kini netizen di Twitter sudah mula memperkatakan semula berkenaan isu berkenaan sehingga ada yang menvduh dia turut terlibat dalam kerja kot0r tersebut.

Dalam masa yang sama, selepas ayatnya itu disalah ertikan oleh netizen, Fara telah memuatnaik beberapa Instastory berkenaan hal itu.

Menurutnya dia hanya tersal4h cakap dan mengapa sehingga ada yang cuba untuk a1bkan dirinya?

Fara turut menegaskan bahaya dia tidak sesekali membuat kerja tidak berm0ral begitu dan akui rasa berani kerana berkata benar.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: HOTFM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Sebab I Mahal, I Jual Dir…” Kata2 Fara Mendoza Buat Netizen Berteka Teki"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*