“Pakai Tudung Nampak Baik, Hati Busvk Macam Syait4n!” – Uyaina Arshad Dikec4m Netizen

Peminat drama bersiri Perempuan Tanpa D0sa ‘naik h4ntu’ dengan watak Usu Sakinah lakonan aktres Uyaina Arshad.

Usu kini dib3nci peminat kerana karakter yang pada awalnya baik kini bertukar menjadi per4mpas.

Tidak hanya berselindung di sebalik wajah ayu, kuat agama, bersangka baik dan menerima takdir, karakter Usu bertukar menjadi seorang wanita yang busvk hati.

Malah Usu juga sanggup meramp4s Rizal dari Lily dan menawarkan diri untuk menjadi pengganti wanita itu.

Menerusi tinjauan di laman sosial, banyak peminat drama bersiri yang kini hangat ditayangkan di Astro Ria ini mula meluahkan rasa menyampah dan sak1t h4ti melihat perangai Usu yang pentingkan diri sendiri selain mengkh1anati Lily.

Walaupun episod baharu Perempuan Tanpa D0sa bakal ditayangkan esok (Isnin) namun rasa geram penonton menyebabkan Usu mula menerima kec4man.

Selain Uyaina, drama arahan Michael Ang ini dibintangi oleh Kamal Adli, Uqasha Senrose, Zac Zaky, Yusuf Bahrain dan ramai lagi.

Drama yang diadaptasi daripada novel dengan judul yang sama karya Fatinilam Sari Ahma ini mengisahkan perkahwinan terpaksa dua jiwa Rizal (Kamal Adli) dan Lily (Uqasha Senrose) akibat permintaan orang tua.

Bagaimana kehadiran Eddie (Zac Zaky) dan kekasih lama Usu Sakinah (Uyaina Arshad) mampu menyatukan hati Lily dan Rizal kembali. 

Kehadiran orang ketiga, isu kekeluargaan dan k0nflik percintaan menjadi tonggak utama bagi drama yang bakal meruntun jiwa ini.

Saksikan Perempuan Tanpa Dosa di slot MegaDrama setiap Isnin hingga Khamis, jam 10 malam di saluran Ria (124) dan Ria HD (104).

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Pakai Tudung Nampak Baik, Hati Busvk Macam Syait4n!” – Uyaina Arshad Dikec4m Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*