“Baik Jaga Anak Dekat Rumah Je!” – Niat Murni Ardell Aryana Bagi Bantuan Dipertikai Netizen

Niat murni pelakon Ardell Aryana menjadi salah seorang sukarelawan bagi misi bantuan penduduk di kawasan pedalaman di negeri Sabah telah disalah erti oleh segelintir netizen.

Seperti sedia maklum, Ardell kini sudah mempunyai seorang anak hasil perkahwinannya bersama dengan pasangan yang juga merupakan pelakon, iaitu Nadzmi Adhwa.

Sertai Misi Bantuan COVID-19 Di Sabah, Nadzmi Adhwa Titip Pesanan Buat Isteri, Ardell Aryana

Menurut segelintir netizen, Ardell tidak sepatutnya menyertai misi bantuan itu kerana dia masih mempunyai anak kecil di rumah dan dia sepatutnya menjaga keperluan suami dan anak sahaja.

Mereka beranggapan Ardell seperti mengabaikan keluarganya yang lebih memerlukan dirinya di rumah berbanding penduduk di Sabah.

Bukan itu sahaja, ada juga yang mempertikaikan tentang tahap kesihatan Ardell sendiri kerana sebelum ini dia pernah dis4hkan mengh1dap k4nser tahap 3.

Dalam masa sama, mujur ada juga netizen yang memahami niat murni pelakon tersebut yang mana dia hanya menjalankan tanggungjawab sebagai seorang sukarelawan.

Ardell sebelum ini memang terkenal dengan sifat prihatinnya yang sering menyertai misi kemanusiaan dalam membantu golongan yang tidak bernasib baik.

Saya Sayang Awak. Abi Tahan Air Mata.” Sertai Misi Bantuan Ke Sabah, Ardell Aryana Sebak Tinggalkan Suami & Anak! - KELUARGA

Rata-rata netizen berasa bangga dengan pengorbanan Ardell dan menyifatkan dia sebagai seorang yang gagah dan berani.

Semoga kita semua dapat mencontohi sikap murni Ardell ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: HOTFM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Baik Jaga Anak Dekat Rumah Je!” – Niat Murni Ardell Aryana Bagi Bantuan Dipertikai Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*