Atikah Suhaime Kata Makin Gemvk, Sekali Netizen Perasan Benda Lain

“Hai. Saya minta maaf jika gambar tahun baru saya yang gemvk ini mengecewakan awak. Saya senang baca komen awak,” tulis pelakon Atikah Suhaime di Instagramnya.

Memadankannya dengan skirt berwarna hitam, pelakon asal Singapura, dilihat turut memegang sekuntum bunga.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hi. I’m sorry that my fat new year pictures upset you so much. 😂😂😂 I enjoyed reading the comments . Just sending you happy vibes. 🌹

A post shared by Atikah Suhaime 🇮🇩🇸🇬🇲🇾 (@therealatikahsuhaime) on

Pernah terpalit dengan kontr0versi video lcah dan pernikahan tidak jadi, Atikah memohon maaf kepada orang ramai yang tidak senang duduk dengan foto terbarunya yang sedikit menonjolkan itu.

Tidak peduli dicerc4, malah Atikah, 28, berkata beliau sebenarnya senang membaca komen yang ditinggalkan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Just woke up. Hence this is my first bath of the year 🌸. (I know I’m so extra. Wtv..) 😂😂😂

A post shared by Atikah Suhaime 🇮🇩🇸🇬🇲🇾 (@therealatikahsuhaime) on

Gambar beliau mendapat pelbagai reaksi daripada warga maya, hingga ada yang menanyakan soalan nakal bahagian mana yang gemvk.

Gara-gara tidak yakin dengan bentvk b4dannya yang dikatakan semakin gemvk dan membes4r, pelakon Atikah Suhaime mengakui dia terpaksa men0lak banyak tawaran berlakon kerana keadaannya itu.

Meluahkan perkara itu menerusi Insta Story, Atikah berkata di sebabkan masal4h itu secara tidak langsung menjejaskan semangatnya untuk muncul kaca televisyen.

“Saya sedih kerana sekarang saya sudah gemvk. Saya tidak pernah gemvk sebelum ini. Jadi, saya asyik t0lak tawaran lakonan yang datang kerana merasakan kelihatan besar seperti paus di televisyen sekarang,” tulisnya.

Bagaimanapun, Atikah tidak menjelaskan punca mengapa berat badannya naik. Katanya lagi, kegembiraan yang ditayang di media sosial hanyalah sebagai salah satu usahanya untuk mengubat kesedihan.

“Saya sangat sedih kerana tidak boleh pulang, rezeki saya di sini. Saya tidak tunjuk kesedihan di Instagram. Saya tunjuk posting yang menggembirakan bukan sebab saya mahu menunjuk-nujuk, tetapi kerana itulah cara saya atasi rasa d0wn setiap hari,” tulisnya lagi.

Dalam pada itu, Atikah turut menegaskan kepada net1zen supaya berhenti bertanya soal kahwin kepadanya kerana sekarang bukanlah masa yang sesuai untuk diaju soalan berkenaan.

“Lagi satu, berhenti tanya bila saya akan kahwin, ibu bapa saya di Singapura, macam mana nak kahwin?,” tegasnya.

Terdahulu, Atikah dikatakan sudah pun bertemu pengganti dan sedang hang4t bercinta dengan seorang ahli perniagaan, Datuk Lokman Teh.

KOMEN NETIZEN :

.

.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : http://transformasi.pw/

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Atikah Suhaime Kata Makin Gemvk, Sekali Netizen Perasan Benda Lain"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*