[VIDEO] Nabil Ahmad Dikec4m Gara2 PerIi Diva AA Secara Langsung

Seperti yang diketahui ramai, selebriti sensasi Azwan Hj Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA sememangnya terkenal dengan sikapnya yang lantang bersuara terhadap sesiapa sahaja. Ini termasuklah baru-baru ini Diva AA telah memerl1 pengacara Gegar Vaganza 7 (GV7),Nabil Ahmad di media sosial atas gaya pengacaraanya.

Nabil Perli Diva AA Secara Langsung 

Susulan daripada itu, menerusi siaran langsung GV7 malam tadi Nabil dikatakan kononnya telah membalas perl1an Diva AA dengan mem3rli dan men1ru gaya Diva AA yang kini kembali dalam bidang pengacaraan dengan menggalas tanggungjawab sebagai hos bersama Elly Mazlein menerusi rancangan realiti Lagu Cinta Kita bagi musim kedua di TV3.

“Not my level, shut up! Orang selalu pegang ‘selfie stick’ tiba-tiba pegang mikrofon, jadi macam itulah,” kata Nabil kepada juri tetap, Datuk Ramli MS ketika bersiaran langsung dalam konsert GV7 malam tadi

Anggap Nabil Tidak Professional 

Kerana tindakannya itu, warganet menyifatkannya sebagai kurang ajar dan tidak profesional kerana mengambil peluangnya mengacara GV7 untuk membalas semula perlian Diva AA.

Malah mereka turut menuntut Nabil untuk membuat permohonan maaf secara terbuka atas kenyataannya itu. Sebagai info, rancangan GV7 dan Lagu Cinta Kita telah bersiaran langsung serentak pada jam 9 malam masing-masing di TV3 dan juga Astro Ria.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Nabil Ahmad Dikec4m Gara2 PerIi Diva AA Secara Langsung"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*