Cerob0h Bilik, Cuba Buka Pakaian, Gadis Ini Dedah ‘Diperlaku’ Youtuber Terkenal?

Sejak kebelakangan ini, banyak kita dengar kisah mengenai kes rgol, c4bul, g4ngguan s3kksval melibatkan mereka yang dikenali ramai lebih-lebih lagi di media sosial.

Tetapi kali ini lain pula kisahnya apabila seorang wanita tampil mendakwa bahawa dirinya menjadi m4ngsa g4ngguan sekksval oleh seorang Youtuber terkenal.

Sejak kebelakangan ini, banyak kita dengar kisah mengenai kes rg0l, cabul dan g4ngguan sekksvual melibatkan mereka yang dikenali ramai lebih-lebih lagi di media sosial.

Terbaru, seorang wanita mend4kwa bahawa dirinya menjadi m4ngsa g4angguan sekksval oleh seorang Youtuber terkenal.

Menceritakan kisah itu, wanita ini mendakwa bahawa Youtuber tersebut melakukan cubaan merg0l tetapi tidak berjaya. Saspek dikatakan cuba membuka seluar dan baju m4ngsa tetapi dihalang oleh m4angsa. Menurut m4ngsa lagi, perkongsian ini dibuat bukanlah untuk menjatuhkan atau menf1tnah mana-mana pihak sebaliknya dia sudah tidak sanggup memend4m seorang diri.

Tambah m4ngsa lagi, dia dipercayai telah menghantar Direct Message (DM) kepada ssspek dan meminta supaya suaspek melakukan permohonan maaf secara terbuka atas perbuatannya itu. Tetapi sayangnya, suaspek langsung tidak membalasa segala mesej yang dihantar walaupun mesej itu sudah pun dibaca.

Wanita ini memaklumkan dia tidak mahu talent Youtuber ini menjadi mangsa seterusnya. Jika ingin shooting sekalipun, dia meminta supaya talent perempuan Youtubers ini untuk membawa kawan lelaki yang dipercayai untuk menjadi teman. Hal ini bagi mengelakkan daripada berlakunya perkara tidak diingini.

Dalam kesempatan itu, m4ngsa menegaskan dia bukanlah seorang perempuan gat4l seperti yang dimaksudkan segelintir netizen. Tetapi sebaliknya apabila dia telah diperdayakan oleh saspek atas urusan kerja. Tambah wanita ini lagi, dia mendakwa bahawa saspek memintanya untuk menginap di kawasan penggambaran tersebut kerana ada scene pada keesokan paginya.

Sementara itu, wanita ini mendakwa telah membuat laporan polis berhubung kejadian yang menimpa dirinya itu. Walau bagaimanapun, wanita ini dipercayai sudah pun memadam status tersebut dari Twitternya.

Sumber: Twitter

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : OHBULAN

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Cerob0h Bilik, Cuba Buka Pakaian, Gadis Ini Dedah ‘Diperlaku’ Youtuber Terkenal?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*