Sudah Failkan Perc3raian

Sebelum ini, pergolakan yang berlaku dalam rumah tangga pelakon terkenal, Nadia Brian dan suami telah mendapat liputan h4ngat dari media tempatan. Bukan itu sahaja, pasangan ini juga dikatakan sudah tingg4l sebumbung.

Terbaru, Nadia telah membuka mulut dan mended4hkan kepada umum mengenai status hubungannya dengan suami, Muizz Nasruddin.

Ded4h status hubungan

Menerusi lap0ran yang dipetik daripada Kosmo Online, Nadia mengesahkan bahawa suaminya telah memfailkan k3s perc3raian mereka di mahkamah dan masih menunggu tarikh perbicaraan. Walaupun begitu, pelakon ini tidak mend3dahkan punca sebenar suaminya itu bertindak sedemikian.

Ya, dia sudah failkan percer4ian dan kini tunggu tarikh untuk kami hadir ke mahk4mah. Status sekarang, pihak sana sudah failkan cuma mahk4mah belum buka sebab pand3mik Cov1d-19. Kemudian baru saja beroperasi semula pada 6 Disember lalu dan sekarang menunggu tarikh.

‘Saya tak akan maafkan kecuali..’

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nadia B 🍒 (@nadia.brian)

Alhamdulillah setelah memberi ruang, kini saya menjawab status saya sekarang. Doakan semuanya dipermudahkan. Setiap apa yang berlaku mesti ada hikmah. Fitn4h, kata-kata yang tak baik kepada saya dan juga kepada keluarga saya, saya tak akan maafkan kecuali datang mohon maaf kepada saya.

Sementara itu, Nadia Brian menerusi akaun Instagramnya sebelum ini berharap agar segala urusan dipermudahkan selain menegaskan dia tidak akan memaafkan orang yang melemparkan fitn4h terhadap diri dan keluarga kecuali individu tersebut datang memohon maaf kepadanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: Kosmo OnlineNadia Brian

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Sudah Failkan Perc3raian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*