Dikec4m Rakam Pengebvmian Jen4zah Rakan, Sekali Hafiz Mahamad Beri Ayat Yg Lagi Makan Dalam

Berikutan kec4man hebat yang diberikan di media sosial, ia nampakknya sampai ke perhatian tuan empunya badan sendiri.Terbaru, Hafiz Mahamad ada muat naik ig story miliknya dengan menyatakan bahawa dia tidak mampu nak puaskan hatii orang ramai.

Saya tak mampu nak kawal ‘hati’ kamu”

Kec4man itu berlaku kerana dia merakam hari permak4man rakannya, dari baru sampai sehingga ke pengebvmian.Sehingga kini, tindakannya yang dianggap sengaja menayang rakan meninggal dunia itu menjadi krit1kan netizen di media sosial kerana dilabel tidak sensitif.

Susulan dengan kejadian itu, Hafiz Mahamad menyatakan bahawa niatnya itu hanya Allah sahaja yang tahu, Hafiz menerangkan segala pandangan netizen itu adalah hak mereka dan dia tidak menyal4hkan mereka kerana pendapat masing-masing.

Tambahnya lagi, dia turut berjaya memberikan sumbangan lebuh daripada RM 40K kepada keluarga arwh.

Kesemua wang itu hasil daripada kutipan orang ramai selepas Hafiz membuat open donation untuk keluarga arwh.Sebelum ini Caprice ada memberikan pendapat bahawa dia mengenali Hafiz dan menjelaskan bahawa Hafiz orangnya memang suka merakam segala aktiviti yang dilakukan untuk memberikan inspirasi kepada orang diluar sana.

Bagi Caprice lagi, segala apa dan niat Hafiz hanya Hafiz dan Allah sahaja yang tahu.

Sumber: Lobak Merah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : http://transformasi.pw/2020/12/23/dia-je-tauu/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Dikec4m Rakam Pengebvmian Jen4zah Rakan, Sekali Hafiz Mahamad Beri Ayat Yg Lagi Makan Dalam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*