Bukti cinta masih bertaut,ini yg PU RIZ lakukan terkini kpd Lofa

PU Riz masih like foto Lofa yang latest” – Tiada Cincin Lagi Di Jari, Tapi Netizen Terkejut PU Riz Masih Like Foto Neelofa di Instagram!

Kemelvt perhubungan cinta antara pengacara dan usahawan, Neelofa dan Pencetus Ummah, PU Riz masih tiada noktahnya.

Di sana sini pelbagai berita p4lsu dan spekvlasi yang menjadi buah mulut netizen, namun pasangan terbabit sehingga kini masih belum menjelaskan status sebenar hubungan mereka.

Walau bagaimanapun, hari ini netizen agak terkejut apabila mendapat tahu PU Riz masih like posting terbaru daripada Neelofa di Instagram.

Waaa si dia masih like post Lofa, semoga jodoh sehingga ke Jannah, Neelofa”

Komen tersebut kemudian disokong oleh netizen lain yang mengatakan PU Riz memang masih dan selalu memberi tanda suka kepada semua foto terbaru usahawan tersebut. Masih ada jodohkah?

berita terdahulu

Siasat Kisah Cinta ‘Sembunyi’ Neelofa & PU Riz, Netizen Dedahkan Teka-Teki Perhubungan Mereka

B0ngkar Kisah Cinta ‘Sembunyi’ Neelofa & PU Riz, Netizen Dedahkan Teka-Teki Perhubungan Mereka

Sebelum ini, tercetus desas desus mengatakan selebriti dan usahawan popular, Neelofa menjalinkan hubungan cinta bersama pendakwah bebas, iaitu Haris Ismail atau PU Riz.

Ini kerana banyak ‘hint-hint‘ kecil yang diberikan oleh kakaknya, Noor Nabila Mohd Noor dan kawan baiknya, Rosix menerusi IG Story dan laman Youtube mereka.

Bagaimanapun, Neelofa sekeras-kerasnya menafikan dirinya menjalinkan hubungan cinta bersama pendakwah bebas itu.“Tiada apa-apa hubungan istimewa. Jika ada, saya akan beritahu dengan siapa saya berkawan,” jawab NeelofaSebagai seorang selebriti yang terkenal dan menjadi inspirasi kepada ramai orang di luar sana, sudah tentu peminat dan netizen tertanya-tanya mengenai perhubungan mereka berdua meskipun Neelofa menafikan perkara itu.

Tidak berdiam diri, salah seorang pengguna di laman sosial Twitter @NamiwaAbameed turut memberikan ‘kronologi’ bahawa dia yakin pengacara dan pendakwah bebas itu menjalinkan hubungan cinta.

Itu ciapan yang dimuat naik oleh @NamiwaAbameed. Bukan itu sahaja, pengguna Twitter ini juga turut mendedahkan ‘bukti-bukti’ yang mengukuhkan kenyataanya itu.Bukan itu sahaja, Neelofa dilihat baru sahaja memuat naik gambar di Instagramnya, bersama kelibat seorang jejaka disebelahnya yang memakai baju sedondon putih coklat bersama. Adakah itu PU Riz aka kekasih hati Neelofa? Jeng jeng jeng….

Demikian ‘kronologi’ kisah percintaan Neelofa yang tidak pasti kesahihanya, tapi yang pasti, mereka berdua dilihat sangat sepadan! Ibarat kata pepatah ‘bagai pinang dibelah dua’.Mari lah sama-sama kita nantikan berita gembira yang mungkin akan diumumkan Neelofa tidak lama lagi.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : http://limauais.pw/2020/12/30/bapa-pu-riz-bukan-calang2/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Bukti cinta masih bertaut,ini yg PU RIZ lakukan terkini kpd Lofa"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*