“Bers4lin N0rmal Ke Czer..?” Perk0ngsian Pemuda Di Pusat Kvarantin Cvit Hati Netizen

Baru-baru ini, kecoh di laman sosial mengenai sebuah posting tular yang mendakwa pesakit di pusat kuarant1n MAEPS di Serdang dikatakan indah khabar dari rupa.

Bagi menyangkal dakw4an tersebut, seorang pemuda menggunakan akaun @RaffilJamir memuat naik ciapan berkongsi pengalaman sepanjang berada di pusat kuarantin berkenaan.

Siap bagi ‘rating’

Lelaki, wanita & warga asing diasingkan

Kalau tak tahu cerita, jangan memandai2 tvduh

Memang bagus betul penjelasan @RaffilJamir. Syabas, kerana sudi memperbetulkan tanggapan n3gatif masyarakat terhadap keadaan sebenar di pusat kuarant1n itu sebelum ini.

Walau bagaimanapun, apa yang menjadi tumpuan utama warganet dalam perkongsiannya itu adalah baju dipakai oleh pemuda berkenaan yang dikatakan mirip seperti baju ibu bers4lin pula.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet terhibur dengan perkongsian tersebut malah ada yang memuji penampilannya kelihatan ‘comel’.

Tidak kur4ng juga, ada yang sempat mengusiknya bertanyakan tentang prosedur bers4lin, sama ada dia bers4lin secara normal atau pemb3dahan.

Bers4lin normal ke czer?

Comel pula baju bers4lin

Macam gambar baru lepas bers4lin

Macam-macam warganet ni, terhibur pula dibuatnya. Tak kisah baju macam mana sekalipun, yang penting cepat sembuh dengan pemantauan rapi oleh petugas barisan hadapan!

Sumber: Twitter @RaffilJamir

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/2021/01/10/bers4lin-n0rmal-ke-czer-perk0ngsian-pemuda-di-pusat-kvarantin-cvit-hati-netizen/

 

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Bers4lin N0rmal Ke Czer..?” Perk0ngsian Pemuda Di Pusat Kvarantin Cvit Hati Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*