Reen Rahim Ditawar RM32,000, Sebiji Banglo Utk ‘Puaskan’ Golongan VIP

 

Sudah hampir lapan tahun berada dalam industri hiburan tanah air, pelakon Reen Rahim berkata dia semakin kebal dan sudah lali dengan kec4man netizen kerana berpakaian sekksi dan menclok mata.

Meskipun tidak terpalit dengan kntroversi bercinta dengan suami orang apatah merampas kebahagiaan orang lain, namun Reen mendedahkan dia ditawar hidup mewah untuk dijadikan sebagai perempuan simp4nan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Reen Rahim (@reenrahim)

Reen berkata ditawar sebanyak RM32,000 serta sebuah banglo di atas namanya sendiri jika bersetuju untuk memuaskan n4fsu golongan VIP. Lebih menj1ijikkan tawaran tersebut diterima ketika bulan puasa tahun lalu.

“Ingatkan perkara ini tamat sampai situ, tapi masih berlarutan. Baru-baru ini, saya menerima satu tawaran untuk melayani golongan VIP yang ingin menawarkan wang tunai berjumlah RM32,000 dengan hanya melayan n4fsu serak4hnya selama tiga jam.

“G1ila bukan? Bukan wang ringgit sahaja, saya turut ditawarkan sebuah rumah banglo di atas nama sendiri jika menerima tawaran tersebut,” katanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Reen Rahim (@reenrahim)

Dalam pada itu, Reen berkata imannya masih kuat dan Tuhan masih menjaga hatinya. Ujarnya, dia belum terdesak dan masih waras lagi dalam membezakan baik burvk.

Bagaimanapun, Reen akui mungkin ada yang berani membuat tawaran sedemikian kerana sikapnya yang sering berpakaian sekksi yang tidak seiring dengan watak lakonan dibawa.

“Saya adalah saya. Saya tidak pernah salahkan sesiapa dalam apa jua yang berlaku. Saya hidup pun bukan kerana nak puaskan hati orang lain,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.rotikaya.com/reen-rahim-dedah-ditawar-rm32000-puaskan-nafsu-vip/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Reen Rahim Ditawar RM32,000, Sebiji Banglo Utk ‘Puaskan’ Golongan VIP"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*