Sharifah Aryana Sah Jadi Isteri, Sekali Ayah Tunjuk Pada Kakak Pula

Sharifah Aryana Syed Zainal Rashid selamat menjadi isteri kepada Jad Hanif Jimmy dengan sekali l4faz dalam majlis perniikahan yang berlangsung kurang pukul 2:30 petang tadi.

Sharifah Aryana Sah Jadi Isteri Dengan Sekali Lafaz - "Bersabar Sebagai Suami Isteri & Sentiasa Jaga Perkahwinan"- Syed Zainal Rashid

Sharifah Aryana atau panggilan mesranya Yana diwalikan sendiri oleh bapanya, Syed Zainal Rashid dengan dis4ksikan secara atas talian oleh Imam Ustaz Mohd Khairil Nizam

Majlis perniikahan serba ringkas tetapi meriah dilakukan secara atas talian bersama dengan ahli keluarga Jad di Kuching, Sarawak, ahli keluarga lainnya dan sahabat handai.

“saling bersabar antara satu sama lain sebagai suami isteri dan sentiasalah menjaga perkahwinan. Pesanan ini bukan untuk Yana sahaja tapi kesemuanya yang lain.

“Hanya tinggal yang ni sorang (sambil menunjukkan pada Sharifah Amani) dan kalau ada cadangan siapa-siapa, boleh ajukan,” nasihat dan seloroh Syed Zainal Rashid pada Yana dan kepada tetamu-tetamu yang turut meny4ksikan melalui aplikasi Zoom.

Yana mengambil keputusan untuk meneruskan acara akad nikah yang telah dirancang sejak lama, biarpun terpaksa melakukannya secara atas talian.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sharifah Aryana (@yana.alyahya)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : GEMPAK

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Sharifah Aryana Sah Jadi Isteri, Sekali Ayah Tunjuk Pada Kakak Pula"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*