“Ia Lebih Daripada Adegan Berc!um” – Nadia Brian

Sudah menjadi impian setiap pelakon untuk muncul di peringkat antarabangsa, namun pelakon Nadia Brian memaklumkan dia terp4ksa menolak tawaran berlakon dalam drama bersiri 12 episod di Hollywood.

Menurut Nadia dia terp4ksa menolak tawaran berkenaan kerana memerlukan dirinya untuk berb0g3l. Nadia berkata, pada awalnya dia sangat gembira apabila menerima tawaran berkenaan namun bertukar kecewa apabila mendapati wataknya perlu berbog3l dalam beberapa adegan pan4s.

“Ia lebih daripada adegan berc1um. Mungkin adegan berbog3l di Hollywood bukan satu masalah besar tetapi saya tidak mampu melakukannya.

“Saya mungkin berpakaian s3ksi tapi saya takkan tanggalkan pakaian di set untuk melakukan adegan pan4s untuk satu platform ‘streaming’ di Hollywood,” katanya.

Enggan menerima tawaran tersebut, Nadia berkata watak itu akan mencalarkan imej dan reputasi dirinya serta nama baik keluarganya.

“Saya akui, semua pelakon memiliki impian untuk berlakon di Hollywood. Tapi kita Melayu dan Muslim, budaya kita tak sama dengan di Hollywood,” katanya.

Dalam pada itu, Nadia berkata jika dia menerima tawaran tersebut, jadual penggambaran akan bermula bulan ini selama enam bulan di Ireland, namun menggangap bukan rezekinya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nadia B 🍒 (@nadia.brian)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: ROTIKAYA

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ia Lebih Daripada Adegan Berc!um” – Nadia Brian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*