Gara-gara Kes Cur4ng Shuk Sahar Tersebar, Sekali Netizen Petik Nama PU Abu Buat Ramai Terkejut

PENDAKWAH bebas, PU Abu Sufyan beng4ng apabila namanya turut terkena temp1as apabila isu kecur4ngan penyampai radio, Shuk Sahar menjadi bah4n bualan netizen.

Netizen mula mengungk1t dan mengaitkan kisah keret4kan rumah tangga PU Abu yang berlaku dua tahun lalu dengan meninggalkan komen negat1f di laman Instagramnya.

“Ada juga manusia yang masih belum move on daripada isu saya yang dah dua tahun berlalu.

“Berhentilah menjadi netizen yang tidak baik. Sedarkah anda tindakan meninggalkan komen seperti ini tidak memberikan kebaikan sedikit pun pada saya, pada awak dan pada yang lain.

“Lebih mengec3wakan ada yang DM (Direct Message) hanya sekadar nak throwback benda yang hampir dua tahun berlalu dan mengaitkan dengan isu yang sedang berlaku,” katanya.

 

Ada juga manusia yang masih belum move on daripada isu saya yang dah dua tahun berlalu.

PU Abu Sufyan

PENDAKWAH BEBAS

PU Abu atau nama sebenarnya, Muhammad Abu Sufyan Mokhtar Rozaidi, 27, turut meminta netizen agar sentiasa bersangka baik dan mendoakan perkara yang baik-baik sahaja agar tidak berbalik kepada diri sendiri kelak.

“Macam inilah kalau dengar kisah orang, tutup telinga, kunci mulut dan hati, doa dan sangka yang baik-baik buat orang yang sedang diuji.

PU Abu berkongsikan paparan komen netizen terhadapnya.

“Hari ini orang lain, esok lusa kita… Fuh, buih dah mulut sebut benda ini,” katanya.

PU Abu berkongsikan paparan Instagram Story menunjukkan komen seorang netizen yang mengungkit kembali kisah kontr0versi melibatkan rumah tangganya.

PU Abu sebelum ini pernah menceraikan isterinya, Ain ‘Afini yang sedang sar4t ham1l tujuh bulan pada April 2019 untuk mengahwini seorang j4nda anak satu, Hana Azraa.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Gara-gara Kes Cur4ng Shuk Sahar Tersebar, Sekali Netizen Petik Nama PU Abu Buat Ramai Terkejut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*