“Scene Paling Legend” – BTS Babak Kak Jo Ditamp4r Dalam Takdir Yang Tertulis

Drama yang menjadi bual4n ramai kini, Takd1r Yang Tertulis ini nampaknya menjadi lebih menarik jalan ceritanya. Mengisahkan tentang kehidupan Juweta yang musn4h selepas dicera1kan suaminya, Azlan. Bek4s suaminya itu bert1ndak meramp4s semua yang ada pada Juweta.

Selain dari itu, Juweta juga turut dikh1anati oleh teman baiknya sendiri Ruhila yang berkahwin dengan Azlan dalam diam. Satu per satu plot twist muncul dalam drama ini membuatkan penonton teruja menantikan episod seterusnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by shahrulezad mohameddin (@budakijat)

Bagaimanapun dalam episod lima, akhir sekali Kak Jo (pembantu rumah Juwita) ditamp4r oleh Ruhila kerana tidak berpuas hati dengan tindakan wanita itu yang men1kam bel4kang sahabat baiknya. Babak ini menjadi perhatian ramai kerana biarpun Kak Jo hanya pembantu rumah, tapi dia beran1 meneguvrr perbuatan Ruhila tersebut.

Biarpun begitu, di Instagram pelakon karakter Kak Jo ini iaitu Uchee Fukada berkongsikan bts (behind the scene) bab4k yang menjadi bual4n hang4t ini. Berikut adalah video bts bab4k Kak Jo ditamp4r yang dimuat naik olehnya:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Uchee Fukada (@ucheefukada)

Wah, tak sangka babak teg4ng dan serius begini rupa-rupanya cukup meriah di set pengambaran! Perkongsian rakaman bts bab4k Kak Jo ditamp4r Ruhila ini telah meraih lebih 27 ribu tontonan 3,800 likes. Rata-rata warganet terhibur menyaks1kan rakaman ini dan meninggalkan reaksi mereka itu di ruangan komen seperti berikut:

“Scene paling legend dalam dunia. Siap slowmo tak menah4n”

“Hahahaha habis laa minggu depan kena k0kak dengan Kak Jo”

“Hahaha best lah cerita ni sebab orang gaji tu m4ntul”

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : HCL via penmerah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Scene Paling Legend” – BTS Babak Kak Jo Ditamp4r Dalam Takdir Yang Tertulis"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*