Kacaknya! Luna Maya Tayang Kekasih Baru? Gambar Terbarunya Cetus Tanda Tanya

Pelakon cantik, Luna Maya tiba-tiba sahaja menc.uri perhatian peminat selepas berkongsi gambar intim dengan Morgan Oey. Gambar ini dapat dilihat dalam muat naik terbarunya di Instagram pada hari Ahad yang lalu.

Dalam foto itu, Luna Maya dipegang erat oleh Morgan Oey. Mereka kelihatan berpose di bawah pohon rimbun.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Luna Maya (@lunamaya)

“Caption ? @morganoey,” tulis Luna Maya sebagai kapsyen foto.

Tak ambil masa yang lama, Morgan Oey segera membalas muat naik tersebut. Anggota kumpulan band Smash ini hanya berkongsi emoji ‘payung’. Gambar ini terus mendapat banyak komen dari netizen. Mereka membuat spekvlasi, ada hubungan istimewa terjalin antara Luna Maya dan Morgan Oey.

Sebelum ini, Luna Maya menyatakan bahawa dia jatuh cinta dengan seorang lelaki yang lebih muda. Tetapi dia masih merahs1akan identitinya.

“Baiklah, sekarang saya lebih suka yang nyaman dan muda. Saya selesa jika dengan brondong (lelaki usia lebih muda), tidak ada masalah kan,” kata Luna Maya baru-baru ini.

Hingga kini belum diketahui apakah kekasih lebih muda iaitu Morgan Oey yang dimaksudkan oleh Luna Maya atau tidak.

Kenali Morgan Oey

Nama Morgan yang berusia 31 tahun menjadi terkenal mula dikenali setelah dia muncul dalam kumpulan band Smash. Namun, setelah Morgan keluar dari Smash dia kemudian banyak tampil di dunia perfileman.

Beberapa filem popular yang dibintangi Morgan seperti ‘Assalamualaikum Beijing’ dan ‘Arini’. Tidak hanya itu, jejaka yang menganut agama Katolik ini juga berlakon di beberapa buat drama sinetron.

Anugerah yang baru diterima oleh Morgan adalah Anugerah Pelakon Filem Indonesia 2019 untuk kategori Pelakon Pembantu Lelaki Kegemaran untuk filem berjudul “Koki-Koki Cilik”.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: murai

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kacaknya! Luna Maya Tayang Kekasih Baru? Gambar Terbarunya Cetus Tanda Tanya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*