“Saya Bukan Robot, Ada Perasaan” – Isteri Shukri Yahaya Cemburv Gara2 Suaminya

Kita ni memang seronok bila tengok drama dekat kaca TV tu, lagi-lagi kalau ada adengan sweet atau romantik antara watak hero dan heroin. Kadang-kadang tu siap berangan lagi kita dapat jadi hero atau heroin dalam drama tu. Bagaimanapun, disebalik adengan yang sweet tu tentu ada yang berasa cembvru. Tak lain dan tak bukan, tentulah yang cembvru itu adalah suami atau isteri kepada pelakon tersebut.

Baru-baru ini, isteri kepada pelakon terkenal, Shukri Yahaya membuat pengakuan bahawa dia sememangnya cembvru dengan babak-babak lakonan suaminya bersama watak heroin dalam drama. Yelah mana tak cembvru, yang melakonkan babak-babak romantik tu adalah suami sendiri, dan bukannya orang lain.

Bagi Tya Adnan, isteri kepada pelakon versatile itu, dia hanyalah manusia biasa dan punya perasaan. Bukannya rob0t yang tak rasa apa-apa kalau melihat suami sendiri dalam babak romantik, walaupun ianya sekadar lakonan. Tya juga turut nyatakan Shukri tahu bezakan yang mana kerja, dan yang mana kehidupan sebenar.

“Saya av0id jelah daripada pandangan mata saya. Suami pun seorang yang profesional dan tahu mana satu kerja, mana satu real life,” tulis Tya membalas soalan yang ditujukan kepadanya di Instagram Story.

Walaupun ianya hanya sekadar lakonan, hati isteri mana yang tidak berasa cemburu. Dah menjadi lumrah. Apa-apa pun, mungkin dengan tak melihat drama lakonan suaminya, ia jalan terbaik untuk tidak terus berasa cembvru dengan Shukri Yahaya.

Sumber daripada: Instagram

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: KOOLFM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Saya Bukan Robot, Ada Perasaan” – Isteri Shukri Yahaya Cemburv Gara2 Suaminya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*