“Hubungan TeIah Diketahui Isteri Sejak 2019 Tapi…” – Reaksi Ayus Sabyan Buat Ramai Terkedu

Terdahulu, adik kepada pemain keyboard kumpulan Sabyan Gambus iaitu Fadhila Nova mended4hkan abangnya, Ayus didkwa menj4lin hubvngan dengan v0kalis kumpulan itu, Nissa Sabyan.

Dihlmpit dengan pelbagai spekvlasi dan k0ntr0versi, akhlrnya, Ayus Sabyan t4mpil bvka mul0t menjaw4b d4kwaan tersebut. Dia turut mengakvi kekhil4fannya terhadap isteri.

Memetik lap0ran Kumparan, Ayus Sabyan tidak men4fikan telah menj4lin hubvngan dengan Nissa Sabyan, malah, dia mengakui kekhil4fannya dan mem0hon m4af kepada isterinya dan keluarga.

Assalamualaikum. Saya, Ayus Sabyan, ingin menyamp4ikan tentang berita yang sed4ng bered4r saat ini. Saya, dengan penuh kesed4ran dan ketulvsan, ingin mem0hon maaf kepada isteri, keluarga, teman-teman Sabyan, dan semua yang merasa tidak ny4man dengan kekhil4fan yang saya lakukan.

Moh0n d0anya semoga saya bis4 menjadi lebih baik lagi ke depannya. Terima kasih. Wassalamualaikum.

Sementara itu, isteri kepada Ayus iaiti Ririe Fairus telah menget4hui hubvngan perselingkvhan suaminya bersama vokalis kumpulan itu sejak 2019 lalu. Difahamkan, Ririe telah terb4ca mesej antara mereka berdua di telefon bimbit suaminya.

Ririe juga pernah bersemvka dengan Nissa dan berbinc4ng mengen4i s0al hubvngan tersebut. Nissa Sabyan ketika itu mengakvi khil4f dan mem0hon m4af kepada Ririe dan akan cuba untuk melep4skan Ayus. Namun, tidak dis4ngka hubvngan Nissa dan Ayus masih diteruskan.

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/2021/02/22/hubungan-telah-diketahui-isteri-sej4k-2019-tapi-ayus-sabyan-akvi-sil4p-moh0n-maaf/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: oh bulan

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Hubungan TeIah Diketahui Isteri Sejak 2019 Tapi…” – Reaksi Ayus Sabyan Buat Ramai Terkedu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*