Persembahan Zizi Kirana di AJL 35 jadi bualan ramai, “Gempakk”

Rasanya ramai mengetahui bahawa penyanyi jelita, Zizi Kirana merupakan antara penyanyi yang mempersembahkan lagunya di Anugerah Juara Lagu 35 pada malam ini.

Menjadi persembahan pembuka bagi Anugerah Juara Lagu (AJL 35), Zizi Kirana membuat persembahan lagunya yang berjudul Eh iaitu hasil komposer daripada Navigator dan Zizi Kirana manakala lirik pula daripada Mambang dan Zizi Kirana.

Umum diketahui, lagu Eh nyanyian Zizi Kirana ini antara lagu yang cukup popular pada tahun lalu dan menjadi bualan ramai dengan lirik lagunya. Walau bagaimanapun, ternyata penyanyi terkenal ini tidak mengecew4kan peminatnya meskipun membuat persembahan pertama di pentas AJL 35.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by tv3malaysia (@tv3malaysia)

Nyanyian Zizi Kirana juga mendapat pujian ramai apabila dapat disaksikan sebentar tadi di siaran TV3 dimana Anugerah Juara Lagu 35 ini berlangsung di Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) yang mana seperti diketahui juga diadakan tanpa penonton.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by tv3malaysia (@tv3malaysia)

Perkongsian yang dilakukan diruangan Instagram TV3 Malaysia itu bagaimanapun turut menerima pujian warganet yang mengakui persembahan Zizi Kirana best dan kelihatan gempak.

Malah ada juga yang memberitahu bahawa persembahan Zizi Kirana di AJL 35 dikagumi disamping penampilannya juga menarik perhatian netizen.

“Best sangat”

Zizi Kirana

“Saya kagum dengan persembahan Zizi Kirana”

Zizi Kirana

Screenshot_375

“Best, Zizi cantik sangat la”

Screenshot_376

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Persembahan Zizi Kirana di AJL 35 jadi bualan ramai, “Gempakk”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*