“Dah Sampai Giliran” Tahniah Ruhainies, Foto Berbaju Pengantin Tarik Perhatian Ramai

Kata orang kalau si kakak dah mendirikan rumah tangga, tak lama lagi si adik pun akan menyusul ikut jejak.Jadi, adakah ini bermaksud pelakon Ruhainies kini sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga selepas kakaknya,

Nur Risteena selamat dinikahkan dengan jejaka pilihannya iaitu Isa Khan pada 12 Mac lalu.

Nampaknya Ruhainies dilihat seakan-akan sudah bersedia untuk menempuh alam rumah tangga apabila ramai sudah bertanyakan tentang perkara tersebut kepadanya.

Dengan itu, pelakon drama Lelaki Lingkungan Cinta itu telah memuat naik foto dirinya lengkap memakai baju pengantin persis seperti selepas selesai majlis pernikahan.

Dalam masa yang sama, beliau turut menulis caption memberitahu bahawa sudah sampai masa untuk dirinya pula mendirikan rumah tangga.

Kebanyakan komen yang ditinggalkan turut berasa agak keliru dengan caption yang ditulis sehingga membuatkan ada yang menyangka Ruhainies sudah bernikah.

Namun sebenarnya foto tersebut merupakan foto yang diambil sewaktu selesai pengambaran drama baharu lakonanya yang berjudul Cukup Derita Itu yang bakal disiarkan di TV 3 menerusi slot Samarinda bermula pada 6 Mei nanti.

Sebelum ini, Ruhainies pernah menjalin cinta bersama dengan seorang ahli perniagaan yang dikenali sebagai Elff Johan tetapi nampaknya sehingga kini tiada lagi update mengenai kisah cinta mereka berdua.

Jangan risau guys, nanti kalau Ruhainies nak kahwin mesti beliau akan kongsikan berita gembira itu kepada semua peminatnya!

Sumber foto: Instagram Ruhainies

Read More : https://www.hotfm.com.my/hotselebriti-dah-sampai-giliran-tahniah-ruhainies-foto-berbaju-pengantin-buat-ramai-tumpang-gembira/

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Dah Sampai Giliran” Tahniah Ruhainies, Foto Berbaju Pengantin Tarik Perhatian Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*