Baru Je Nabila Dan Engku Emran Kahwin, Sekali Benda Lain Yg Netizen Perasaan Buat Ramai Tertanya-tanya

Umum mengetahui, Noor Nabila telah selamat melangsungkan perkahwinan dengan Engku Emran semalam. Majlis yang dihadiri oleh ahli keluarga terdekat dan kenalan rapat pasangan tersebut dilihat cukup indah sekali.

Namun begitu, timbul pula persoalan dalam kalangan netizen apabila PU Riz yang juga merupakan tunangan Neelofa langsung tidak kelihatan ketika majlis tersebut berlangsung.

Tolong cari apa kemenjadian si PU Riz semasa majlis perkahwinan trending semalam. Dalam 1 gambar pun tak ada.

Nak tanya PU Riz datang tak majlis nikah semalam? Tak nampak kelibat dia pun.

Saya nak tahu kenapa PU Riz tak ada dekat majlis pernikahan Nabila semalam?

Di Twitter, rata-rata netizen mempersoalkan kenapa PU Riz tidak hadir majlis perkahwinan Noor Nabila dan Engku Emran sedangkan teman lelaki kepada Athisha Khan iaitu adik kepada Neelofa turut hadir sama dalam majlis berkenaan. Pelbagai dakw4an dan spekvlasi juga telah timbul berikutan hal tersebut. Rata-rata netizen mend4kwa PU Riz mempunyai urusan kerja.

Sebelum ini, v1ral tudvhan yang mend4kwa Neelofa telah berkahwin secara rahsia di Kelantan bersama PU Riz. Bukan itu sahaja, wujud dakw1an yang mengatakan Neelofa ‘terkena’ miny4k pengas4h dan memindahkan sejumlah wang ke akaun tunangnya.

Namun begitu, Neelofa telah menafikan segala tudvhan palsv tersebut. Malah, PU Riz turut memuat naik keratan kapsyen ‘Dan ketahuilah Allah akan menyelesaikan segalanya, dengan cara yang kita tidak pernah bayangkan’.

Sumber: Twitter

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: OHBULAN

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Je Nabila Dan Engku Emran Kahwin, Sekali Benda Lain Yg Netizen Perasaan Buat Ramai Tertanya-tanya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*