Selamba Pengantin Lelaki Bersanding Berseluar Pendek Duduk Disisi Isterinya Atas Pelamin, Rupa nya Ini Yang Berlaku

Baru-baru ini, viral di media sosial tentang gambar perkahwinan pasangan raja sehari apabila pengantin lelaki hanya berseluar pendek dan tak berbaju ketika sedang bersanding di atas pelamin.

Gambar tersebut tul4r setelah dimuat naik oleh pengguna Twitter iaitu @br0wski. Ramai netizen yang tertanya-tanya macam mana perkara ni boleh terjadi ketika hari bahagia mereka. Kejadian ini dikatakan berlaku di Indonesia.

Jangan cepat burvk sangka sebab menurut Kompas.com, pengantin lelaki tu sebenarnya kem4langan jatuh motor empat hari sebelum majlis kahwin. Sebab tu lah, ada kesan lvka pada bahu dan dia juga terpaksa memakai kain anduh ketika bersanding di atas pelamin.

Sumber: Kompas.com

Difahamkan, pasangan itu telah berkahwin pada 2 April lalu dan si suami tak dapat nak pakai baju kahwin pada ketika itu sebab dia baru je lepas pembedahan di bahu akibat keced3raan. Mungkin kesan luka tu akan lagi sak1t kalau terkena kain. Isteri, Elinda Dwi Kristiani berkata kepada Kompas.com,

Suami saya kemal4ngan ketika keluar untuk membeli minyak dan tiba-tiba ketika dalam perjalanan, dia tak sedarkan diri dan kemudiannya dia terjatuh dari motosikal,”

Dia juga meluahkan rasa syukur sebab majlis mereka itu tetap berjalan dengan lancar. Rata-rata netizen juga salute dengan sikap bertanggungjawab pengantin lelaki yang tetap meneruskan majlis walaupun masih belum sembuh sepenuhnya.

Ha sebab ni lah kita tak boleh nak serkap jarang kalau nampak gambar atau video viral. Mesti ada kisah sebenar di sebalik sesuatu gambar tu kan. Apa-apa pun, selamat pengantin baru buat pasangan ni. 

Sumber: LM

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : https://printlyrics.net/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Selamba Pengantin Lelaki Bersanding Berseluar Pendek Duduk Disisi Isterinya Atas Pelamin, Rupa nya Ini Yang Berlaku"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*