“Tak Ada Rezeki Untuk Saya Dan Sam..” – Syatilla Melvin

TIADA rezeki untuk dikurniakan cahaya mata ketiga, pelakon Syatilla Melvin mendedahkan dia baharu sahaja mengalami kegvguran ketika kandungan berusia lapan minggu.

Menurut Syatilla atau nama sebenarnya Siti Nur Syatilla Amirol Melvin, dia mengetahui perkara tersebut ketika membuat pemeriksaan degvpan jantung di sebuah klinik pada Selasa.

“Sebenarnya saya baru tahu pregn4nt… tapi tak ada rezeki untuk anak ketiga. Ikutkan kandungan saya sudah mencecah lapan minggu tapi semalam, doktor sahkan yang kandvngan saya terbantut… tak berkembang.

Sam berkongsi berita gembira mengenai kehamlan Syatilla pada 22 Mac lalu.

Dalam pada itu, pelakon drama Sha & Shah ini mengakui dia berasa sedih memandangkan sudah bersedia untuk menimang anak ketiga namun menganggap ia bukan rezekinya lagi.

Malah, Syatilla yang juga usahawan berjaya mendedahkan dia pernah dua kali mengalami kegvguran sebelum melahirkan anak pertama dan kedua.

Doktor sahkan yang kandvngan saya terbantut… tak berkembang.

SYATILLA MELVIN

PELAKON

“Memang la sed1h sebab saya pun dah bersedia untuk anak ketiga… tapi saya reda, tak ada rezeki untuk saya dan Sam. Apabila doktor beritahu semalam, Sam terdiam sekejap.

“Tapi dia terima dengan hati terbuka. Syeriv pun dah teruja dan selalu c1um pervt saya.

“Sebenarnya, ini merupakan kali ketiga saya alami kegrguran. Kali pertama, sebelum Syeriv dan kedua… sebelum Sarima. Buat masa sekarang, saya harap janin akan gvgur sendiri… kalau tidak, saya akan lalui proses mencuci rahim, ” ujarnya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tak Ada Rezeki Untuk Saya Dan Sam..” – Syatilla Melvin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*