‘Padahal Aku Yang Kena Ugvt Nak Disebarkan Gambar Mandi’ – EiIyas BaIas Balik, Jawab Satu Persatu

” Saya tak pernah membuat ugvtan seperti yang didkwa Zarina.”

Itu penjelasan EiIyas Azhar yang tampil mempertahankan diri selepas dilempar pelbagai tudvhan oleh bkas isterinya yang juga pelakon Zarina Anjoulie.

Zarina seblum itu mendedahkan kononnya EiIyas sering mengvgut untuk membuka aiibnya.

EiIyas bagaimanapun terkejut dengan tudvhan berkenaan kerana menurutnya dia adalah individu yang sedaya upaya cuba menutup maru4h bkas isterinya itu ketika mereka masih bersama.

” Selepas kami bercrai, memang saya ambil keputusan untuk berdiam diri sebab dah move on… tak pernah terfikir nak post fasal dia lagi.

” Dekat mana saya aiib dan burvkkan dia?

” Sedangkan bila dia buat IG live ternampak lutut dan peha sikit pun, saya akan tutupkan aurat dia demi jaga maru4h dia sebagai isteri ketika itu.

” Tak ada siapa nak serabut… saya nak hidup dengan tenang. Buat apa saya nak hidup dalam keadaan serabut macam itu,” kata EiIyas ketika dihubungi mStar pada Ahad.

Status (gambar) dimuatnaik oleh EiIyas di InstaStory, Instagram beliau. Antara lainnya mengatakan beliau yang sebenarnya diugvt nak disebarkan gambar sedang mandi.

Pada Sabtu Zarina atau nama sebenarnya Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul tampil membuat Iaporan poIis kedua terhadap EiIyas selepas mendkwa diugvt bkas suaminya itu.

Kali pertama Iaporan poIis dibuat pada bulan lalu selepas EiIyas didkwa menceroboh rumahnya hanya untuk merakam foto aiib.

Dalam pada itu, EiIyas atau lebih mesra disapa sebagai Yas sudah menerima panggilan daripada pihak poIis yang memintanya untuk hadir memberi keterangan berhubung Iaporan yang dibuat Zarina.

Bagaimanapun, EiIyas memberitahu dia tidak mengetahui mengenai Iaporan poIis pertama yang dibuat Zarina pada bulan lalu memandang tiada panggilan poIis yang diterima.

” Ya… lebih kurang pukul 2 pagi tadi saya ada terima panggilan daripada pihak poIis yang meminta saya untuk hadir ke IPD Nilai bagi memberi keterangan mengenai Iaporan poIis yang dibuat Zarina.

” Hari ini, pukul 3 saya pergi ke sana untuk memberi keterangan berhubung dkwaan tersebut. Tapi mengenai Iaporan poIis bulan lalu itu memang saya tak tahu apa-apa.

” Kalau betul ada Iaporan poIis, mesti poIis akan hubungi saya tapi bulan lalu memang tak apa-apa panggilan daripada pihak poIis pun,” ujarnya.

Lafaz crai kerana diprovo.k

Sementara itu, EiIyas juga membuat pengakuan dia ada melafazkan crai menerusi Instagram seperti yang didkwa namun tndakan tersebut disebabkan provo.kasi daripada Zarina.

” Memang benar saya craikan dia menerusi Instagram tapi itu pun selepas dia provo.k saya. Sebenarnya saya belum lafaz crai masa dia post dekat IG umum sudah bercrai kali kedua.

” Kenapa muat naik hanya paparan skrin mesej pendek saya minta transfer duit untuk lafaz crai?

” Kenapa tak buat screen record dari awal perbualan kami di mana dia provo.k saya untuk lafaz crai?

” Saya ada bukti tapi memikirkan keluarga saya, saya pilih untuk berdiam diri. Tapi sekarang, kalau kes ini masuk mahkamah, kebenaran akan terbongkar,” katanya.

Menerusi Iaporan mStar pada 3 Mei lalu, Zarina mengesahkan dia sudah bercrai dengan EiIyas selepas rujuk buat kali pertama pada 2 awal Mac lalu.

Ia merupakan pengumuman pencraian kali kedua dengan EiIyas kerana pada 27 Januari lalu, Zarina pernah memaklumkan perkahwinan mereka sudah berakhir selepas enam bulan mendirikan rumah tangga.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Padahal Aku Yang Kena Ugvt Nak Disebarkan Gambar Mandi’ – EiIyas BaIas Balik, Jawab Satu Persatu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*