Rai raya bertiga, gelagat anak Dayah Bakar buat peminat ‘ger4m’ gara2 c0mel sangat!

Kisah pengacara Dayah Bakar sering membuatkan peminat menjadikan dirinya sebagai inspirasi apabila menjalani kehidupan jarak jauh berikutan suaminya, Muhammad Hanif Hamidi merupakan pegawai tentera.

Cukup menggembirakan buat peminat Dayah Bakar pula kerana selepas tidak bertemu lebih setahun, dia kembali bersatu dengan suaminya itu di Australia dan membawa anaknya untuk menetap disana.

Terbaharu pula posting Dayah Bakar membuatkan peminat menghujani dengan bermacam-macam respon positif apabila pengacara terbabit memuat naik momen dia, suami dan anak sulungnya gembira menyambut hari raya bertiga.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DAYAH BAKAR (@dayahbakar)

Dayah Bakar memuat naik foto berserta video untuk dikongsikan diruangan Instagram peribadinya sekali gus mendapat ribuan tanda suka ramai.

Apatah lagi peminat dapat melihat telatah comel anak sulung pasangan ini yang diberi nama Achbar Muhammad Fahri yang mencuit hati mereka yang melihat.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DAYAH BAKAR (@dayahbakar)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DAYAH BAKAR (@dayahbakar)

Sehinggakan orang ramai ger4m dibuat Achbar Muhammad Fahri yang kini semakin membesar comel disamping Dayah Bakar dan suaminya di Australia.

“Ish ger4mnya Fahri tu”

Kecomelan anak selebriti ini mengundang ratusan reaksi yang ditinggalkan peminat Dayah Bakar bersama ribuan tanda suka ditekan nenerusi beberapa posting di ruangan Instagram berkenaan.

“Apa yang comel sangat gambar last tuuu”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Rai raya bertiga, gelagat anak Dayah Bakar buat peminat ‘ger4m’ gara2 c0mel sangat!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*