[VIDEO] Kucing ‘H4ntu’ Durian Makan Sampai Terpej4m Mata, “Biasanya Kucing Lari Bau Durian”

Memiliki haiwan peliharaan seperti kucing dapat mengisi rasa kesunyian dan menceriakan hidup seseorang itu. Apatah lagi jika kucing yang dipelihara memiliki pelbagai telatah yang menghiburkan.

Sama seperti kucing dalam satu rakaman ini. Apa yang uniknya kucing ini sangat suka makan durian. Manakan tidak jika diperhatikan ada sesetengah kucing tidak suka bau raja buah ini apatah lagi menjamahnya.

Dalam rakaman itu kelihatan kucing ini ‘layan’ habis menjilat seulas durian yang diberikan tuannya. Bukan main lagi kucing yang dipanggil ‘adik’ itu menikm4ti durian yang dihulurkan kepadanya. Berikut adalah rakaman kucing hantu durian yang dimuat naik menerusi akaun Tiktok mekbeeboolat97 baru-baru ini:

Uish, melihatkan dia menj1lat itu pun rasa macam teringin nak makan durian! Boleh jadi influencer lah kucing kesayangan pemilik akaun Tiktok ini. Malah ada satu lagi video yang memaparkan orang ramai meluahkan ger4m menyaksikan telatah haiwan ini.

Apa-apa pun, ramai yang terliur dan terhibur dengan rakaman ini dan meninggalkan reaksi mereka mengenainya di ruangan komen seperti berikut:

“Pertama kali tengok h4ntu doqiyan berbulu”

“Waduh kucing suka makan durian. Biasanya kucing lari bau durian”

“Pandai adik makan durian. Boleh geng dengan kucing saya Harry Potter yang h4ntu durian jugak”

Sumbermekbeeboolat97

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Media Malaysia

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Kucing ‘H4ntu’ Durian Makan Sampai Terpej4m Mata, “Biasanya Kucing Lari Bau Durian”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*