Bapa Sanggup Jual Beca ‘Cari Makan’ Demi Belikan Hadiah Hari Jadi Anak

Peng0rbanan seorang bapa sememangnya tidak dapat dipertika1kan lagi. Kasih sayang yang mereka cvrahkan kepada anak-anak jarang terlihat namun dapat dirasai walaupun mereka tidak menunjukkan secara jelas.

Hal ini dapat dilihat menerusi satu perkongsian yang dibuat oleh pengguna TikTok dari Indonesia dikenali sebagai @ilux.id yang memuat naik rakaman video seorang pengayuh beca yang mengiklankan satu-satunya beca yang dia ada untuk dijual demi membeli hadiah buat anaknya.

Sebelum ini anaknya pernah meminta dibelikan telefon bimbit dan menjual beca kepunyaannya adalah satu-satunya cara untuk memperolehi wang untuk membelikan hadiah tersebut.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet berasa hiba dan sedih mendengar pengakuan seorang bapa dalam memberi hadiah kepada anak tersayang sehingga sanggup meng0rbankan pengangkutan yang digunakan untuk memperoleh pendapatan.

VIDEO : 

Komen netizen :

Video yang dimuat naik oleh sumber itu telah pun ditonton lebih dari 1 juta viewers di aplikasi TikTok dan mendapat ratusan ribu tanda suka kerana ramai yang mengakui terkesan mendengar peng0rbanan seorang bapa terhadap anaknya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:  PENMERAH via ilux.id

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Bapa Sanggup Jual Beca ‘Cari Makan’ Demi Belikan Hadiah Hari Jadi Anak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*