Typo dalam komen sampai akak ni tend4ng kamera und4ng reaksi lucu

Apabila memuat naik video di media sosial, pasti ada sahaja komen-komen dari pengikut yang membuat seseorang itu rasa geli hati, ger4m, mahupun keliru.

Malah meninggalkan komen dengan nada dan ejaan yang tidak jelas juga kadang-kala boleh menyebabkan salah faham.

Seperti sebuah video yang tular baru-baru ini pula, gara-gara menerima komen dengan kesalahan ejaan, respon seorang gadis ini mengundang pelbagai reaksi lucu apabila beberapa individu membalas videonya.

Dalam video asal oleh pengguna Keknanjudge, dia sedang membaca komen yang ditinggalkan seseorang pengikut yang bertanyakan cara untuk membuat rendang daging.

Namun daripada mengeja rendang, individu itu telah tersalah taip ‘tendang’.  Untuk membetulkan kesilapan komen tersebut gadis berkenaan menunjukkan tendangan pada kamera untuk menunjukkan beza ‘rendang’ dengan ‘tendang’, namun aksinya itu mengundang pengguna lain pula untuk membalas dengan video mereka jatuh terpelanting seolah olah disep4k oleh akak itu.

Video reaksi yang dikongsikan itu kelihatan begitu relistik sehingga penonton juga dapat merasakan ‘sak1t’ mereka disep4k walaupun ia hanya lakonan, secara tidak langsung membuktikan kreativiti pengguna TikTok.

“Real weh…”

“Aku pun rasa cam nk tepelanting…’

“banyak kali tgk pun lawak lg…”

“sampai aku rasa nak jatuh kerusi…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Typo dalam komen sampai akak ni tend4ng kamera und4ng reaksi lucu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*