Reaksi Kucing Bila Sedar Ada Bi4wak Di Sebelah Bikin Berdekah!

Kucing biasanya cukup berani jika bercakap tentang menangkap lipas ataupun tikus di rumah. Tetapi jika bertemu dengan haiwan lain seperti bi4wak, mungkin lain pula reaksi yang diberikan sama seperti telatah kucing ini.

Siapa sangka pertemuan di antara kucing dan bi4wak ini berjaya menghiburkan ramai ditambah dengan reaksi terkejut si kucing. Malah rata-rata netizen turut sama berdekah melihat reaksi kucing ini yang terlampau terkejut apabila melihat bi4wak itu.

Di dalam video yang dikongsikan ini, kelihatan beberapa ekor kucing sedang duduk melepak di kawasan rumah itu. Namun gelagat seekor kucing berwarna hitam ini mencuri tumpuan ramai apabila dia tidak sedar dengan kemunculan bi4wak di sebelahnya.

Dalam masa yang sama, kucing-kucing yang lain mula menjauhkan diri sebaik saja sedar dengan kehadiran biawak itu. Namun kucing hitam itu masih lagi dilihat tenang dan tidak bergerak walaupun bi4wak itu berada begitu hampir dengannya.

Mungkin ada yang menyangka kucing itu cukup berani melawan biawak itu tetapi sebenarnya kucing itu langsung tidak sedar dengan kehadirannya. Sebaik saja dia menoleh ke bi4wak itu, kucing itu mula melompat tinggi gara-gara terkejut.

Di ruangan komen, netizen turut sama berdekah melihat reaksi terkejut kucing itu. Ada juga yang terhibur melihat kucing itu mengambil begitu banyak masa untuk sedar tentang kemunculan bi4wak itu.

“Punyalah lambat dia sedar yang biawak tu bukan selipar.”

“Member dah usya: Dia ni tak nampak ke apa?”

“Yang bi4wak tu pun dok tunggu kawan tu terkejut…”

“Dia punya loading takleh bincang.”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Reaksi Kucing Bila Sedar Ada Bi4wak Di Sebelah Bikin Berdekah!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*