[VIDEO] “Saya jadi t4kut, hilang arah” – Air mata Amelina tiba-tiba mengalir…

SIAPA sangka keadaan pandemik di negara ini boleh menjadi tema dalam lagu dangdut yang menghiburkan dan dalam masa sama sarat dengan mesej.

Penyanyi Amelina memuat naik beberapa lagunya yang dinyanyikan semula dengan lirik bertemakan cov1d-19.

Namun di sebalik wajah cerianya di dalam video itu, Amelina atau nama sebenarnya Norazlina Amir Sharipuddin, 46, berkata dia turut terkesan kerana hilang punca pendapatan dalam bidang nyanyian.

“Sebenarnya saya rasa amat terkesan dalam masa hampir dua tahun kita PKP ini, saya terpaksa gunakan duit simpanan untuk menampung kos perbelanjaan bulanan.

“Mungkin bulan ini saya boleh bayar, tapi bulan depan macam mana? Ia membuatkan saya hilang arah, kadang-kadang duduk depan TV pun air mata mengalir,” ujarnya kepada mStar.

Bagaimanapun Amelina enggan terus bersedih sebaliknya dia mengambil keputusan untuk menjual makanan atas dorongan peminatnya.

“Peminat saya sangat supportive, mereka cadangkan untuk saya jual makanan memandang mereka pernah rasa saya masak nasi ayam dan nasi minyak.

“Pada mulanya saya rasa rendah diri kerana yang memuji masakan saya tu adalah peminat saya sendiri, tetapi lama kelamaan jumlah pesanan itu semakin meningkat,” katanya.

VIDEO:

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Saya jadi t4kut, hilang arah” – Air mata Amelina tiba-tiba mengalir…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*