“Aku ingat aku b0do doh, Tapi mu b0do lagi” Gelagat Ameera Khan buat ramai pec4h pervt.

Siapa yang tak kenal Ameera Khan, adik kepada selebriti terkenal tanah air iaitu Neelofa. Tetapi ameera terkenal bukan disebabkan dia adalah adik kepada selebriti terkenal itu tapi ameera dikenali disebabkan keletah dia yang mencuit hati dan video yang dikongsi sering kali mendapat liputan yang h4ngat dalam kalangan netizen.

Walaupun sering kali dilanda kontr0versi yang sama dengan kakaknya neelofa tetapi video ameera masih sering kali trending di beberap aplikasi online. Video yang dilihat bersama rakan baiknya itu mendapat tanda suka dan dikongsi ramai beberapa hari ini kerana ameera dilihat sangat selesa bersembang dengan rakan baiknya itu.

Kawan baik yang selesa tu susah untuk dicari, yang mempunyai minat, yang membuatkan kita selesa apabila kita sembang dan berada dengannya. Rakan baik ameera itu dikatakan tidak arif tentang applikasi tik tok itu dan keduanya dilihat gelak besar apabila ameera berseloroh “ aku ingat aku b0do dh tapi mu b0do lagi”.

Ayat tersebut membuat ramai tergelak kerana keasyikan mereka berdua itu bersembang bukan seperti sedang membuat video tetapi bersembang seperti dua kawan baik sedang bersembang.

VIDEO :

Ameera memuji rakan baiknya itu kerana tiada siapa yang kenal diri dia lebih baik melainkan rakan baiknya itu. Persahabatan yang sejati memang tidak mengenal usia tetapi keselesaan kita melayan karenah rakan baik kita. Semoga kita semua mendapat rakan sembang sebegitu juga. Semoga sukses selalu kepada ameera.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Tiktok via catatanterakhir

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Aku ingat aku b0do doh, Tapi mu b0do lagi” Gelagat Ameera Khan buat ramai pec4h pervt."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*