Foto ‘ori’ Atikah Suhaime jadi bualan netizen, “Macam Lisa la”

Pelakon, Atikah Suhaime menjadi perhatian dilaman sosial miliknya apabila dia memuat naik beberapa keping foto kepada umum dengan menerima ribuan tanda suka.

Namun begitu, dua keping foto yang dimuat naik oleh Atikah Suhaime mengundang netizen tersalah sangka dia merupakan penyanyi popular kumpulan dari Korea iaitu Lisa Blackpink.

Rasanya nama penyanyi kumpulan Korea itu tidak asing lagi bagi ramai apabila dia bukan sekadar popular di negara Korea malah banyak negara cukup menggemari bakatnya sebagai seorang penyanyi dan model.

Walau bagaimanapun, apabila Atikah Suhaime memuat naik dua keping foto ori dan satu lagi memakai filter, dia menjadi bualan hangat peminat diruangan komen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Atikah Suhaime 🇮🇩🇸🇬🇲🇾 (@therealatikahsuhaime)

Pun begitu, netizen begitu suka melihat foto ori Atikah Suhaime yang kelihatan cukup cantik meskipun tanpa makeup dan penggunaan filter lalu menerima pujian rata-rata peminatnya.

Sehingga menjenguk pula ke ruangan komen melalui posting Atikah Suhaime itu, netizen dalam pada masa yang sama meluahkan pendapatnya tentang kecantikan selebriti ini yang dikatakan perempuan Melayu yang paling lawa tanpa penggunaan filter.

“Ingatkan Lisa tadi…”

“Ori pun cantik, nak apply jadi bf boleh tak”

“You adalah perempuan Melayu yang paling lawa (without any filter). Yang artis…”

IMG_20210726_084220

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Foto ‘ori’ Atikah Suhaime jadi bualan netizen, “Macam Lisa la”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*