Nama unik gadis ini buat rakannya terkejut, “Ingat kan full name Nabila…”

Memikirkan nama untuk anak-anak adalah salah satu proses yang menyeronokkan buat ibu bapa kerana mereka dapat meluangkan masa memikirkan nama terbaik untuk anak-anak.

Malah sebelum berumah tangga juga ramai yang akan terlebih dahulu memutuskan nama yang mereka akan berikan kepada anak mereka pada suatu hari nanti.

Apabila memikirkan nama yang sedap, sesetengah orang sukakan nama klasik sementara ramai yang suka nama moden. Namun ada juga ibu bapa yang melihat pada huruf pertama dalam nama yang diberikan kepada anak.

Sementara itu, ada juga ibu bapa yang inginkan keunikan dalam nama anak mereka dengan menggunakan huruf yang jarang digunakan seperti C,Q, dan X.

Namun tidak kira betapa unik nama yang diberikan untuk anak, akhirnya nama panggilan pendek juga yang akan digunakan untuk memanggil anak-anak di rumah.

Itulah juga kisah seorang gadis ini apabila dia mended4hkan nama sebenarnya kepada rakannya yang hanya mengenalinya sebagai Belle.

Pengguna Twitter Mayom yang berkongsikan nama unik pada lesen memandu rakannya itu terkejut apabila nama rakannya itu bukan singkatan bagi Nabila seperti yang disangka.

Malah nama sebenar rakannya itu begitu panjang dengan huruf-huruf yang sukar untuk dibaca, namun penjelasan dari tuan badan sendiri, namanya disebut sebagai ‘Beji Etikotik’.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Nama unik gadis ini buat rakannya terkejut, “Ingat kan full name Nabila…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*