[VIDEO] Beria berlakon sampai member kejung jatuh cuit hati ramai, “Kawan ringan sangat…”

Kenangan di zaman persekolahan bagi setiap pelajar pasti berbeza-beza kerana ada yang jenis berani akan cuba memasuki banyak pertandingan di sekolah kerana ingin mendapatkan anugerah.

Persembahan seperti menyanyi atau berlakon juga antara yang menarik bagi pelajar untuk sama-sama terlibat dan bagi sekumpulan pelajar ini pula bagaimanapun telatah lakonan rakan-rakan di sekolah tidak semena-mena membuatkan mereka tular di laman TikTok.

Berlakon

Ini berikutan lakonan dua orang pelajar di sekolah mengundang pelajar lain tidak dapat menahan ketawa mereka dengan trag3di yang berlaku terhadap salah seorang daripada mereka.

Dalam video, kelihatan dua orang pelajar sedang berlakon watak masing-masing dengan begitu beria dimana kedua-duanya

sedang berjalan di atas pentas.

Sambil ditonton oleh ramai pelajar perempuan yang lain namun ternyata gelagat salah seorang daripada mereka yang terlalu beria berlakon iaitu sangat menjiwai watak mengundang rakannya terjatuh.

Menjenguk ke ruangan komen pula, video yang dimuat naik itu telah menghiburkan ramai sekali gus mendapat ribuan tontonan selepas dimuat naik oleh pengguna atas nama Salinakuvis yang mana dia turut meluahkan rasa rindu dengan momen itu.

Dalam pada masa yang sama, rakaman video yang dikongsikan di TikTok tersebut turut meraih hampir 200,000 ribu tanda suka sejak beberapa hari lalu dimuat naik kepada umum.

“Kejung member tahan dari jatuh tebing…”

Berlakon

“Nasiblah semua…”

IMG_20210806_133914

“Weh hahaha…”

IMG_20210806_133938

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Beria berlakon sampai member kejung jatuh cuit hati ramai, “Kawan ringan sangat…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*