Diva AA Sel4r Guna Bahasa Kes4t Kerana Melaram Ke PPV, Che Ta Luah Rasa Terkil4n

Pelakon popular, Rozita Che Wan (Che Ta) baru-baru ini mencuri tumpuan apabila tampil dengan busana berwarna perak dengan labuci berkilau ketika mendapatkan suntikan dos kedua vaksin.

Menerusi satu hantaran di Instagram, Che Ta secara berseloroh bimbang baju akan reput jika dibiarkan terlalu lama di dalam almari.

Walau bagaimanapun, gaya glamor Che Ta itu menerima kritikan daripada pengacara, Azwan Ali. Tulisnya di Twitter, pelakon wanita itu seperti sudah buang tabiat apabila tampil berpakaian sedemikian ke Pusat Pemberian Vaksin (PPV).

Kecewa dengan bahasa kurang sopan yang dilemparkan, Che Ta sendiri tidak mengetahui mengapa Azwan Ali sanggup berkata sedemikian. Menurutnya, dalam tahun ini sahaja, mereka sudah tiga kali bertemu dan sangat mesra di antara satu sama lain.

Meluahkan rasa kesal, isteri kepada Zain Saidin ini tidak menyangka rakan yang telah lama dikenalinya itu sebenarnya mempunyai masalah tanpa pengetahuannya.

Tambahnya, sepanjang bertemu menerusi beberapa program tahun ini, mereka berbual mesra, mengambil gambar selfie dan membuat panggilan video bersama-sama.

Betul la kata orang. Kalau di depan mulutnya manis. Balik belakang lain bicara!

Di akhir hantaran, Che Ta menitipkan doa semoga Allah SWT memberi hidayah dan dia tidak lagi berkelakuan sedemikian. Orang ramai yang turut terkejut menasihati pelakon ini supaya bersabar sahaja dengan kerenah individu itu.

Terdahulu,Che Ta mendapat perhatian ramai ketika mendapatkan suntikan dos pertama vaksin apabila tampil bergaya dengan beg tangan mewah jenama Hermes Birkin yang dianggarkan bernilai hampir RM100,000.

Aktres Rozita Che Wan atau Che Ta mencuri tumpuan apabila ‘melaram’ dengan busana glamour ketika mengambil suntikan vaksin cov1d-19, semalam.

Menerusi perkongsian beberapa video di Instagramnyam Che Ta kelihatan cukup bergaya dengan pemakaian kaftan berwarna metalik.

Malah, gabungan tas tangan serta kasut yang digayakan Che Ta menjadikan penampilan pelakon ini cukup bergaya mewah.

“Masa sekarang ni, nak simpan baju lawa lawa takut qeput (reput).

“Tak kisahlah duduk rumah ka, pergi vaksin ka, melaram ja lah. Takut nanti tua dekat umah ja.

“Harini kami pergi vaksin so ‘Outfit Of The Day’ (OOTD) dulu sat, yang penting wajib letups,” katanya.

Sementara itu menerusi ruang komen, rata-ratanya memuji penampilan Che Ta yang cukup berani terutama ketika menjalani proses suntikan vaksin.

Kebanyakan mereka menganggap biarpun nampak mewah, namun ia masih menutup aurat dan sopan.

Malah, rakan artis juga banyak ‘membanjiri’ ruang komen dengan memuji penampilan Che Ta.

“Amik vaccine macam nak pi amik trofi”

“Pergi vaksin pun letop Che Ta”

“Makan hati tengok baju cucuk vaksin”

“World class model, terpelanting semua,” tulis beberapa rakan artis.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber  :  http://limauasamboi.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Diva AA Sel4r Guna Bahasa Kes4t Kerana Melaram Ke PPV, Che Ta Luah Rasa Terkil4n"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*