[Video]Terkini ‘Siti Sarah Tnjuk Pkmbangan Baik Slps 30 Jam K0ma, Shuib cerita keadaan terkini

Pelawak dan usahawan Shuib berharap agar tahap 0ksigen isterinya, penyanyi Siti Sarah terus meningkat serta menunjukkan resp0n p0sitif.

Tunjuk perkembangan baik.

TampiI dengan r.aut wajah yang tenang, Shuib meIahirkan rasa syukur dengan perkembangan baik yang ditunjukkan oleh Sarah selepas hampir 30 jam k0ma sejak dimasukkan ke Unit Rwatan Rapi (ICU) Hspital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM).

Shuib berkata demikian ketika majlis bacaan Yasin hari kedua yang diadakan secara m.aya.

Saya rec.ap sedikit kr0noIogi daripada awal. Selepas pembe.dahan petang semalam, pada jam 7.45 malam 0ksigen Sarah menur.un ke 69. Pada jam 11.10 malam keadaan Sarah sangat krltikal kerana 0ksigen menvrun lagi hingga 40. Saya tak tahu macam mana nak buat masa diberitahu dktor.

Bila ramai mend0akan dan buat solat hajat, berlaku keaja.iban. 0ksigen Sarah meningkat ke 77. Pada jam 8 pagi tadi, 0ksigen Sarah jadi 80.

Yang paling terkini, pada jam 6 petang tadi iaitu 0ksigen Sarah meningkat ke 85. Perkembangan yang sangat baik.

Memandangkan Sarah kena jngkitan C0vld-19, jadi pa.ru-pa ru dia banyak terke.san. 0ksigen boleh tinggi tetapi boleh jadi tiba-tiba tvrun rendah. Harap dia boleh maintain.

Satu-satu Allah permudahkan.

Dalam pada itu, pemilik nama Shahmira Muhamad menyatakan keaja.iban yang berlaku ini adalah berkat doa daripada orang ramai yang tldak pu.tus mend0akan kesejahteraan Sarah dan Ayash Affan.

Anak saya juga menunjukkan perkembangan yang sangat baik. Dah aktlf bergerak cuma beIum mena.ngis. Dktor Faiz ada minta izin untuk azankan anak saya, alhamdulillah dah selesai.

Allah Maha Baik. Saya rasa teruja untuk majlis bacaan Yasin kedua ini. Saya lihat satu keaja.iban dari Allah.

Berkat doa orang ramai. Satu-satu Allah permudahkan. Sememangnya tak saIah untuk kita berbuat baik. Di setiap kejadian pasti ada hikmah baik.

Sarah sekeluarga disahkan posltif C0vld-19 sejak 25 Julai lalu selepas mereka menjalani uj1an saringan apabila pembantu rumah disahkan p0sitif wbak itu.

Sarah dan Shuib berkahwin pada 2011 dan mendapat tiga cahaya mata lain iaitu Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, dan Ariq mat!n, 6.

Video:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber  :  @shuibsepahtu, ob

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[Video]Terkini ‘Siti Sarah Tnjuk Pkmbangan Baik Slps 30 Jam K0ma, Shuib cerita keadaan terkini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*