[VIDEO] Lelaki ini tak mahu div4ksin, mahu rasai kesak1tan dan bereksperimen dij4ngkiti C0v1d-19

PETALING JAYA – Seorang lelaki tular di laman sosial selepas mendedahkan tidak mahu mengambil v4ksin kerana mahu merasai kes4k1tan dij4ngkiti wab4k Cv1d-19 sendiri.

Menerusi video yang dikongsi lelaki tersebut di TikToknya, dia mendakwa dirinya bukanlah seorang anti v4ksib seperti yang didakwa sesetengah pihak, tetapi dia mahu menggunakan rawatan alternatif sendiri sekiranya dij4ngk1ti wab4k tersebut.

“Saya nak buat pemerhatian kepada diri sendiri. Sekiranya saya terkena Cv1d-19, jadi saya boleh rasa macam mana sakit kena C0v1d.

“Dan saya boleh mengaplikasikan rawatan alternatif kepada diri saya sendiri. Sekiranya keluarga saya terkena C0v1d-19 walapun dah div4ks1n, saya nak tengok kebarangkalian j4ngk1tan terhadap diri saya sekiranya tidak div4ksin,” katanya.

Menurut lelaki tersebut, tindakannya itu adalah kerana dia melihat bahawa semakin ramai orang div4ksin, semakin tinggi kes dan bilangan orang men1nggl dnia akibat Cv1d-19.

Video tersebut mendapat perhatian orang ramai yang rata-ratanya marah dengan tindakan tidak bertanggungjawab lelaki berkenaan.

Di ruangan komen juga, lelaki itu tegas mengatakan pendapatnya bahawa 80 peratus pesakit Cv1d-19 di negara ini tidak bergejala atau hanya bergejala ringan sahaja.

“Bek4s pes4k1t Cv1d-19 semua tr4uma dah tak nak kena lagi, dia boleh senang-senang nak rasa buat pemerhatian. Semoga Allah terangkan hati abang ni,” kata Jiifs.

“Kasihan anak-anak, ini mesti jarang keluar rumah sebab tu belum kena lagi. Cuba keluar, dedahkan diri mungkin jadi sukarelawan di hospital pun sudah cukup. Tengok jauh mana uji kaji, jangan cakap besar tunjuk hero,” kata Sufiayusop.

Sehingga kini, video tersebut telah ditonton lebih 235,000 dan tular di beberapa platform media sosial.

 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : http://trendinggiler.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Lelaki ini tak mahu div4ksin, mahu rasai kesak1tan dan bereksperimen dij4ngkiti C0v1d-19"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*