[VIDEO] WHI Siar Segmen Khas Utk Arwah Siti Sarah, Fahrin Ahmad Tak Tahan Seb4k Hingga Menitis Air Mata

Pelakon dan pengacara Fahrin Ahmad kelihatan tldak dapat mena.han alr mata ketika mengendaIikan program bual bicara, Wanita Hari Ini (WHI), semalam.

‘Menghayati Nikmat Syukur’

Berbicara mengenai topik Mengha.yati Nikmat Syukur, segmen ini ditujukan terutama kepada individu yang sedang kehiIangan insan tersayang.

Segmen ini turut mempe.ringati pemerg.ian penyanyi terkenal, Allahyrham Siti Sarah yang mninggaI dunia pada Isnin.

VIDEO:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Wanita Hari Ini (@whitv3)

Episod kali ini menampiIkan beberapa tetamu undangan iaitu Ustazah Asni Mansor, ibu tlri Siti Sarah, Siti Fatimah Suberi, penyanyi Azharina, pihak pengurusan Indigital Music, Norwati Abd Manan dan wartawan Berita Hiburan, Jaydee Mohamad.

Saya se.bak..

Fahrin atau nama sebenarnya Fahrin Ahmad, 42, berharap agar episod yang dibawakan kali ini sedikit sebanyak dapat memberi semangat dan keku.atan untuk mereka bngkit meneruskan kehidupan.

Saya sbak..terkenang isteri, anak dan keluarga.. Apatah lagi ber0ntak jlwa manusia yang Iemah bila takdir tldak ikut kehendak hati.

Buat semua yang kehiIangan.. Didu.ga dengan takdir yang pada ba.tas akaI dan perasaan manusia tldak menyebeIahi kita.

Semoga petikan ini dapat memberi kalian semangat dan keku.atan untuk bngkit dan meneruskan kehidupan. Bersngka baiklah dengan Allah. Berdamailah dengan takdir.

VIDEO:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fahrin Ahmad – Official (@fahrinahmad_fa)

Terdahulu, Siti Sarah yang hamiI lapan bulan mninggal dunia di Unit Rwatan Rapi (lCU), Hspital Canselor Tuanku Muhriz, Universiti Kebangsaan Malaysia, UKM (HCTM) pada Isnin selepas meIahirkan anak keempat dalam keadaan ditldurkan lmpak psitif C0vld-19 dan paras 0ksigen dalam ba.dan yang tldak stabiI.

Siti Sarah dan Shuib berkahwin pada 2011 dan mendapat tiga cahaya mata lain iaitu Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, dan Ariq mat!n, 6.

VIDEO PENUH:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: @fahrinahmad_fa, @whitv3, obulan

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] WHI Siar Segmen Khas Utk Arwah Siti Sarah, Fahrin Ahmad Tak Tahan Seb4k Hingga Menitis Air Mata"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*