Alhamdulilah. Pm Tan Sri Muhyiddin Yassin Tak Jadi Letak Jawatan Pagi ni.

Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin tiba di Bangunan Perdana Putra jam 8.07 pagi tadi.

Beliau dijangka mengadakan mesyuarat khas Kabinet yang dijadualkan jam 10 pagi ini.

Semalam media melaporkan, Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) BERSATU, Datuk Seri Mohd Redzuan Md Yusof memaklumkan Muhyiddin akan menyerahkan surat peletakan jawatan sebagai Perdana Menteri kepada Yang di-Pertuan Agong di Istana Negara, hari ini.

Beliau dilaporkan berkata, keputusan itu antara perkara dibincangkan ketika mesyuarat Ahli Parlimen daripada BERSATU dengan Muhyiddin di Publika, semalam.

Tan Sri Muhyiddin Yassin tidak pernah menyebut akan meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri sebaliknya mahu memperkukuhkan kerajaan Perikatan Nasional (PN).

Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU), Datuk Mohamed Farid Mohamed Zawawi berkata, kerajaan di bawah kepimpinan Muhyiddin sudah melakukan yang terbaik untuk rakyat dan inginkan negara segera pulih daripada c0v1d-19.

Katanya yang juga Ketua Bahagian Bersatu Kota Bharu, dalam tempoh 17 bulan ini, Perdana Menteri mengumumkan bantuan berjumlah RM530 bilion bagi pakej rangsangan dan pemulihan ekonomi semasa pand3mik.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : https://viralnews68.com

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Alhamdulilah. Pm Tan Sri Muhyiddin Yassin Tak Jadi Letak Jawatan Pagi ni."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*