“Tengok ipad tu, alah..” – Shuib minta lihat foto di fon anaknya, sekali Ariq Matin tunjuk..

Menerusi entri ‘story’ Shuib, seperti biasa, Shuib akan berkongsi dengan pengikut pengikut nya dalam halaman instagram perihal aktiviti nya bersama anak anak.

Video dibawah:

Menerusi perkongsian Shuib sendiri dalam ‘youtube’ nya, ramai yang memberi kata kata semangat dan berdoa kesejahteraan pada keluarganya.

Komen netizen:

“Beruntung masih ada datuk dan nenek yang sama sama membantu dan memberi kasih sayang untuk Uwais,Talita dan Matin.Gaduh adik beradik…sejam kemudian ok dah.Matin cute je…Moga Uwais,Talita dan Matin diberikan sepenuh kasih sayang dan menjadi anak yang soleh dan solehah..”

“Semoga Shuib dipermudahkan segala urusan , sentiasa sihat dan semoga sentiasa dalam lindungan Allah SWT.. Semoga ikatan adik beradik ni akan kekal hingga ke Jannah dan takkan pernah terputus wala apa pun yg terjadi dan berjaya dunia akhirat..”

Seperti sedia maklum, Shuib kini menjaga sepenuhnya empat cahaya mata, Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, Ariq Matin, 6, dan Ayash Affan yang baru dilahirkan.

Terdahulu, Shuib kongsi yang dia akan menatap anak nya yang sulong sekiranya rindu pada arwah isteri tercinta nya.

“Perasaan rindu sangat kuat apabila arwah tiada. Anak sulung, Uwais Alqarni banyak mewarisi arwah.

“Jika rindu, wajah Uwais yang akan ditatap untuk mengubat kerinduan,” kata Shuib.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : IG Shuib

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tengok ipad tu, alah..” – Shuib minta lihat foto di fon anaknya, sekali Ariq Matin tunjuk.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*