[VIDEO] “Lain Terus…” Perubahan Mamat Sepah Selepas Berkahwin Buat Ramai Terkejut

Buat peminat dunia lawak, pasti sangat kenal dengan Mamat Sepah dimana dia kini bahagia bersama isteri tercinta, Nordiana yang dikahwini pada 1 Mac tahun lalu.

Mamat Sepah dan isteri iaitu seorang anggota polis bagaimanapun terbaharu tular di aplikasi TikTok dengan menjadi bualan peminat apabila penampilan terbaru Mamat Sepah mencuri tumpuan mereka.

Sebelum ini, Mamat Sepah tampil dengan imej berambut panjang dan nampaknya pelawak ini menjadi perhatian ramai pengguna TikTok selepas satu rakaman video dimuat naik.

185260982_269631151566017_8492468787059593719_n

Rata-rata netizen bagaimanapun di hantaran video tersebut memberikan pujian terhadap penampilan Mamat Sepah yang bagi mereka semakin kacak malah sangat sesuai dengan imejnya itu.

Dalam pada masa yang sama, netizen juga turut memuji isteri pelawak terkenal ini kerana pandai menjaganya apabila ada juga yang akui tidak mengenali dia pada awalnya.

VIDEO :

Ruangan komen di hantaran video itu nampaknya dengan pantas dibanjiri dengan pelbagai pujian daripada peminat yang kini mencecah lebih 300 komen selepas dikongsikan di TikTok kelmarin.

“Mamat dah ensem la lepas kahwin, pandai sis jaga”

Mamat Sepah

“Da potong rambut dan berisi. Pandai kakak polis jaga”

Mamat Sepah

“Nampak bahagia dia tu. Pandai awak jaga dia, sampai berisi dah dia. Semoga berkekalan hingga…”

IMG_20210921_114126

Tunggu dulu, anda pasti tidak ingin ketinggalan untuk baca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://himpunanceritalawak.com/ via TTK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Lain Terus…” Perubahan Mamat Sepah Selepas Berkahwin Buat Ramai Terkejut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*