Kenapa Siti Bainun Tidak Digar1? Mar4h Betul Akak Ini Pada Pihak Sana

Sejak kebelakangan ini , 1su pender4an adik Bella kembali hang4t dibincangkan di media sos1al yang melibatkan pengasas Rumah Bonda, Siti Bainun.

 Wanita ini tidak terkecuali merasa kurang senang dengan t1ndakan peguam kepada Siti Bainun, Selain itu, 1su mengenai kenapa Siti Bainun tidak digar1 juga menjadi perdebatan warganet. Pelik bukan? Macam terlalu keba1

Rasanya semua pun tahu yang Siti Bainun tidak pernah direm4n, tidak digar1, dan kemuncaknya adalah pendkwaan yang dikenakan hanya pengaba1an.

Siapa Sebenarnya Siti Bainun

Sejak tvlarnya kes adik Bella ini ramai yang tertanya-tanya Siapa Siti Bainun ni. Dia kerja apa? Kenapa dia kelihatan sangat kebal, kaya dan powerful.

Daripada satu blog portal hiburan tanah air, Siti Bainun merupakan Naib Ketua Puteri UMNO Bahagian Ampang yang dilantik sejak tahun 2016 yang kemudiannya menawarkan diri sebagai calon Ketua Puteri UMNO Bahagian Ampang dan calon Parlimen Belia Malaysia pada tahun 2018. Menerusi carian terkini, Bainun tidak menggalas jawatan berkenaan bagi sesi ini(2022).

Untuk rekod, Bainun merupakan tokoh Puteri UMNO yang menerima Anugerah Khas Pergerakan Puteri UMNO dari bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak pada tahun 2016.

Siti Bainun Rapat Dengan Zahid Hamidi

Menerusi portal hiburan Berita Perak, dikatakan Siti Bainun ini sangat rapat dengan DS Zahid Hamidi dan warlord-warlord UMNO sebelum kekal4han UMNO.

Gambar-gambar yang bersifat “personalize” bersama keluarga DS Zahid, di dalam rumah dan dalam event-event keluarga DS Zahid, takkanlah ia sekadar gambar orang yang dikenali. Kalau hanya satu gambar takpa, tapi lebih daripada satu. 

Dikhabarkan, bekas pegawai DS Zahid, Faisal Khan juga ada menelefon untuk menges4hkan cerita di pihak Siti Bainun.

Maka, boleh disimpulkan dia ada hubungan baik dengan pemimpin daripada UMNO dan Bersatu. Lebih-lebih lagi dengan DS Zahid.

Mengejvtkan, ada juga yang beritahu Siti Bainun dulu bercinta dengan anak bongsu DS Zahid yang bernama Arief, atau lebih mesra dipanggil Ayeh. Hal ini juga disebutkan oleh seorang peny0kong teg4r UMNO, Iesya Toh.

Berikut merupakan gambar-gambar Siti Bainun bersama DS Zahid:

1.Gambar Siti Bainun bersama keluarga DS Zahid Hamidi

2. Gambar cover photo daripada Faisal Khan. 

3. Gambar Bainun dengan Ayeh (Arief).

Kenapa Siti Bainun Tidak Digar1

Melalui akaun tiktok seorang wanita yang berasal dari Negeri Sembilan ini, dia berkongsi pandangan peribadinya.

@anacayang82

org lain beriyo Kono gari..tp dek kerano ado cabel..uwahhh..x bergari kau yo gomok

♬ original sound – anacayang82

Mar4h betul akak ni yee dengan pihak sana, 

Ada betulnya ulasan akak negori semilan ni ehh….sekadar pandangan peribadi, korang setuju tak?

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Tiktok, Berita Perak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kenapa Siti Bainun Tidak Digar1? Mar4h Betul Akak Ini Pada Pihak Sana"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*