“Tepat pilihan Mira”- Gelagat sweet buat Mira Filzah, Wan Emir dipuji gentleman

Selepas mendirikan rumah tangga pada 2 September 2020, pasangan Mira Filzah dan suaminya, Wan Emir Astar sering mencuri tumpuan buat peminat mereka malah menjadi antara pasangan yang disukai ramai.

Walau bagaimanapun, umum diketahui Mira Filzah dan suami sudah tidak lama lagi bakal menimang cahaya mata pertama dan berita gembira itu dikongsikan selepas berbulan-bulan menyimpan rahsia.

277694034_3214957872120463_1585371546955662004_n

2 April baru-baru ini pula, Mira Filzah menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke-29 dan dalam pada saat disambut meriah oleh insan tersayang, Mira Filzah dilihat sayu disamping suaminya.

Perkongsian yang memaparkan gelagat sweet Wan Emir Astar kepada Mira Filzah ini mengundang peminat ‘cair’ dan memberikan pujian terhadapnya sekali gus gembira melihat Mira Filzah disamping orang yang tepat manakala melihatkan hantaran video tersebut, gelagat mereka mencuri tumpuan umum dengan ribuan tanda suka juga ditinggalkan.

@bellofa.com

Sweet nya bubu Mira Filzah, jiwa single saya meronta-ronta.🥺

♬ original sound – bellofa

Perkongsian di akaun Bellofa.com tersebut dipenuhi dengan pelbagai reaksi oleh peminat Mira Filzah dimana selain memuji sikap gentleman suami pelakon jelita tersebut, diruangan komen peminat mengambil kesempatan itu untuk mengucapkan selamat ulang tahun kelahiran buatnya.

“Husband dia ni sangat gentleman”

Mira Filzah

“Alhamdulillah happy birthday Mira comel”

IMG_20220418_104820

“Mira sedih, mesti emosi dia tak stabil. Semoga Mira kuat sampai melahirkan. Aminn…”

Mira Filzah

Nanti dulu, anda juga pasti tidak ingin ketinggalan untuk membaca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://himpunanceritalawak.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tepat pilihan Mira”- Gelagat sweet buat Mira Filzah, Wan Emir dipuji gentleman"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*