Hawa Teruja Gayakan Tudung Pada Fazura, Ramai Salah Pandang Teringat Neelofa

Hawa Rizwana merupakan seorang pembaca berita yang semakin dikenali ramai dek kerana rupa parasnya yang memang cantik dan dikatakan persis wajah selebriti terkenal malaysia iaitu Neelofa.

Sejak dikenali ramai, Hawa Rizwana dilihat selesa dengan penampilan dirinya dan bersama para artis yang banyak juga digosipkan dengan dirinya. Tetapi sebenarnya Hawa Rizwana mempunyai keistimewaan yang tersendiri bukan sahaja mempunyai wajah yang cantik.

Terkini, sebuah rakaman video mengenai personaliti TV itu telah tular di Aplikasi Tik Tok apabila dilihat Hawa sedang membetulkan tudung Selebriti terkenal dan juga isteri kepada Fattah Amin iaitu Fazura. Kedua-duanya yang dilihat sedang bergelak ketawa sambil hawa yang sedang membetulkan tudung Fazura.

Menurut Hawa, terasa tangannya sedikit menggigil kerana dapat bersua muka dan bersembang bersama Fazura yang sememangnya kita semua kenal adalah pelakon popular malaysia sebelum dirinya berkahwin dengan Fattah Amin tetapi kini bergelar Usahawan Wanita Berjaya.

Video:

@hawarizwanaredz

When you get to style Fazura’s scarf.. @fazuraofficial

♬ original sound – Hawa Rizwana – Hawa Rizwana

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang memuji kecantikan dua orang personaliti tv ini dan juga ramai yang tersalah sangka melihat Neelofa dan bersoloroh kononnya “hubungan dingin” fazura bersama Neelofa sudah berakhir.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Tiktok hawarizwanareds

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Hawa Teruja Gayakan Tudung Pada Fazura, Ramai Salah Pandang Teringat Neelofa"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*