Kanak-kanak mer4ung di kvbur buat ramai ‘berjurai’ air m4ta

Pemergian insan tersayang dalam kehidupan memberi tamp4ran hebat buat seorang kanak-kanak yang dikenali dengan nama Sumayyah apabila ibunya telah men1ngg4l dvnia ketika dia berusia dua tahun.

Menerusi video yang dimuat bapanya di media sosial, ramai turut seb4k melihat keadaan Sumayyah men4ngis teresak-esak di kvbur ibunya.

“Air mata 1 Syawal, Sumayyah r1ndu umi, turun motor pergi ke kvbur umi n4ngis, umi tinggalkan Sumayyah masa umur 2 tahun,” tulisnya.

Walaupun ibunya telah pergi pada tiga tahun yang lalu, kehadiran Syawal tahun ini membuatkan kanak-kanak tersebut merindui syurganya itu.

Video:

@qasyrious Airmata pagi 1 syawal sumayyah rindu umi..turun motor terus pergi ke kubur umi nangis 😭😭😭..umi tinggalkan sumayyah masa sumayyah umur 2 tahun tapi sumayyah macam dah tahu tu kubur umi dia tanpa saya cakap 😭😭 Allahhurabbi.. #syawal2022 #airmatasyawal ♬ original sound – dekwaaaaaa – dekwacuwa

Difahamkan, arw4h men1ngg4l dvnia disebabkan peny4kit k4nser yang dihadapinya.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata orang ramai menitipkan doa buat kanak-kanak tersebut agar terus kuat dalam menjalani kehidupannya dan membesar menjadi anak yang solehah.

Komen netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Kosmo

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kanak-kanak mer4ung di kvbur buat ramai ‘berjurai’ air m4ta"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*