“Kesiannya Tengok Baem Menangis ..Sedihhh”- Detik Perpisahan Datin Shahida & Anak Mengund4ng Sebak Yang Teramat

Telah sedia maklum isteri Jutawan Kosmetik Dato Aliff Syukri , Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid telah selamat berangkat ke Tanah Suci Makkah untuk menunaikan ibadah Haji semalam.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

” لبيك اللهم لبيك .. لبيك لا شريك لك لبيك .. إن الحمد والنعمة لك والملك لا شريك لك Aku memenuhi panggilanMu Ya Allah Aku memenuhi panggilanMu Ya Allah . Alhamdulillah ….tahun ni rezeki saya dijemput lagi mengerjakan haji menjadi tetamu Allah di Bumi Mekah…..tidak keseorangan bersama anak saya yg masih di alam rahim❤️.yg temankan saya sepanjang berada di sana . Dulu tahun 2016 saya pergi pertama kali banyak pengalaman yg saya dapat hingga membuatkan saya berkobar2 tanamkan niat untuk sekali lagi menunaikan haji …Alhamdulillah tahun ni rezeki Allah makbulkan bersama anak di dalam kandungan saya ni….doakan saya dan bayi dlm kandungan diberi kesihatan yg baik bagi mengerjakan ibadah haji tahun ni mudahan dikurniakan haji mabrur…terima kasih suami beri saya izin walaupun agak berat sebab saya tgh hamil….terima kasih sudi bg peluang pada saya dan jagakan anak2…jujur benda paling berat ialah tinggalkan anak2 terutama yusoff yg masih kecil….Tapi saya yakin Insya Allah anak2 saya dlm perlindungan yg Maha Esa…kepada semua sahabat samada yg mengenali saya secara peribadi atau di media sosial saya memohon kemaafan jika ada terguris rasa atau terkasar yg membuatkan anda tersinggung.

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

Datin Shahida yang kini mengandung 6 bulan pergi menunaikan haji bersama Bonda Rozita Ibrahim selama 20 hari.

Melalui Perkongsian video di Instagram Dato Aliff , sewaktu menghantar isterinya di KLIA mengund4ng sebak ramai ketika Baem anak ketiganya memeluk erat Datin Shahida

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

. . sila komen d bawah👇🏻👇🏻hari ni wife abg @shahidadherbs telah pergi menunaikan haji bersama dengan mak abg @bondarozitaibrahim dan juga keluarga abang.. abang nak gi sebnarya… tpi abang sahaja yang tertinggal😥😥mungkin sebab masih belum ada rezeki doakan abang ya semoga abang ada rezeki menunaikan haji lagi.. doakan abg ya smua followes abg🙏🏻🙏🏻 . . Kepada korang yang ingin menonton .. kehidupan Abang satu family.. jangan lupa saya subcride YouTube ang tvTelajak laris abang selalu upload video yang terbaru dan lebih panjangw dan menyeronokkan dan kepada anda yang saya sucbribe YouTube tv Telajak laris anda bakal mendapat hadiah berupa iPhone dan duit setiap bualann dah Subcride ke belum?? . .

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Rata-rata pengikutnya sebak melihat detik perpisahan Datin Shahida dan turut mendoakan agar urusannya dipermudahkan dan selamat.

Datin Shahida meninggalkan empat orang anaknya serta seorang anak angkatnya bersama Aliff untuk menunaikan ibadah tersebut.

sumber : IG Aliff Syukri
Apa komen anda?