“Dia Kelihatan Seperti Sedang Tidur, Tangannya Di Kepala”- Pendaki Kongsi Keadaan Nora Anne Di Temui.

Pendaki yang menemui m4yat Nora Quoirin berkata remaja  itu kelihatan seperti “sedang tidur” ketika dia berada berdekatan dengan sungai.

Sean Yeap adalah sebahagian daripada pendaki  sukarelawan yang menemui Nora tanpa pakaian berhampiran air terjun hutan terpencil itu.

 Nora was found by a group of volunteer hikers near a waterfall

Beliau berkata kumpulan lelaki dan wanita, yang diketuai oleh Kenny Chan, berangkat untuk mengikuti jejak di ladang kelapa sawit kira-kira 1.2 meter dari mana Nora hilang.

Mereka bertemu dengan seorang lelaki India yang memberitahu mereka dia kenal dengan kawasan itu dan dapat membantu mereka.

Bau yang kuat membawa mereka kepada penemuan may4t Nora Anne.

“Ia kelihatan seperti dia sedang tidur. Kepalanya beristirahat di tangannya. Tetapi kita semua tahu dia sudah m2ti, “katanya kepada MailOnline.

“Ia sangat menyed1hkan dan dua wanita dalam kumpulan tidak mahu mendekat dan mereka men4ngis.”

‘Seperti sedang tidur ‘

Encik Yeap, yang merupakan jurujual insurans, berkata bahawa badan itu tidak dilindungi oleh daun atau benda lain, walaupun kawasan itu didapati tidak mudah untuk dijangkau.

Dia mendedahkan badan itu mempunyai beberapa leb4m dan c4lar tetapi tidak tanda-tanda sebarang kec3deraan ser1us

“Saya dapat melihat badannya. Dia berbaring dengan tangannya di belakang kepalanya seperti yang anda lakukan semasa anda tidur, “katanya.

“Saya tidak pasti, tetapi saya fikir dia telah m4ti beberapa hari. Saya fikir mungkin dia berada di tempat lain dan berjalan ke aliran mungkin untuk minum air. ”

Jurucakap keluarga Matthew Searle, dari Lucie Blackman Trust, berkata mereka masih mempunyai “soalan besar”.

Beliau berkata: “Salah satu daripada soalan-soalan itu, adakah myat  itu ada di sana sepanjang masa atau ada penglibatan jen4yah? Adakah my4t dibuang selepas itu? ”

Badan itu ditemui di kawasan yang sebelum ini pernah dicari, mengakui Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Mazlan Mansor.

sumber : The Sun via PetuaResepiBonda

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Dia Kelihatan Seperti Sedang Tidur, Tangannya Di Kepala”- Pendaki Kongsi Keadaan Nora Anne Di Temui."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*